نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۴

احتمال عرضه کالکشن بازی های Gears of War

نیک بیکر ادعا کرد که استودیوهای ایکس باکس روی یک کالکشن مشابه Master Chief Collection برای سری بازی Gears of War کار می‌کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا یک کالکشن ریمستر از بازی‌های Gears of War در استودیوهای مایکروسافت مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. این هفته نیک بیکر از پادکست Xbox Era ادعا کرد که یک بازی مشابه Master Chief Collection برای سری بازی‌های Gears of War در دست تولید قرار دارد.

نیک بیکر در این‌باره گفت: «مدتی قبل گفتم که مجموعه بازی دیگری از مایکروسافت وجود دارد که صاحب یک کالکشن مشابه Master Chief Collection خواهد شد. اعتقاد دارم که این محصول امسال عرضه می‌شود. همان زمان همه نام این مجموعه را حدس زدند. اگر این بازه‌ی زمانی را دنبال کنید و نگاهی به آثار بزرگ انتشاریافته‌ی مایکروسافت بیندازید، متوجه می‌شوید که این ممکن است به Halo ،Gears یا Forza اشاره داشته باشد».

این صحبت‌ها نشان می‌دهد که احتمالا مجموعه‌ی مورد بحث همان Gears of War خواهد بود. یکی از منابع اخیرا به رسانه‌ی VGC گفت که استودیو The Coalition در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی گیرز آو وار است. هنوز نمی‌توان مطمئن بود که این بازی Gears 6 است یا با یک اسپین‌آف از مجموعه سروکار داریم. مدتی قبل نام Gears 6 در اطلاعات لورفته از پایگاه داده Nvidia GeForce Now دیده شد که بسیاری از اطلاعات آن درست از آب درآمده است.

کاراکترهای مجموعه بازی Gears of War

بازی Halo: The Master Chief Collection یک مجموعه از بازی Halo: Combat Evolved Anniversary، بازی Halo 2: Anniversary، بازی Halo 3 و بازی Halo 4 است که در سال ۲۰۱۴ برای ایکس باکس وان عرضه شد. این کالکشن دارای گرافیک بهبودیافته و همه‌ی نقشه‌های چندنفره‌ی ۴ بازی موجود بود که بعدها میزبان کمپین بازی‌های Halo 3 ODST و Halo Reach شد. با اینکه این محصول به‌دلیل پیشرفت‌های صوتی و بصری بازی‌های کلاسیک و حجم بسیار زیاد محتوا مورد ستایش قرار گرفت، اما با مشکلات بزرگی در بخش سیستم حریف‌یابی مواجه شد.

چهار نسخه از مجموعه‌ی شوتر سوم-شخص Gears of War برای ایکس باکس 360 منتشر شده است. این آثار شامل نسخه‌های ۱ تا ۳ گیرز آو وار و بازی Gears of War: Judgement، اسپین‌آف پیش‌درآمد مجموعه است که برخی از شخصیت‌های اصلی آن را در برمی‌گیرد. بازی Gears of War: Ultimate Edition که یک نسخه‌ی بازسازی‌شده از اولین بازی مجموعه است، در ماه اوت ۲۰۱۶ برای ایکس باکس وان منتشر شد. بازی Gears 5 به‌عنوان تازه‌ترین نسخه‌ی مجموعه نیز در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار گرفت.

با استناد به آگهی شغلی کوالیشن در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ شاید این استودیو مشغول کار روی یک مجموعه بازی تازه نیز باشد. البته این موضوع تابه‌حال تأیید یا تکذیب نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده