نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴

رده‌بندی سنی بازی Marvel’s Midnight Suns در کره جنوبی

رده‌بندی سنی بازی Marvel’s Midnight Suns در کشور کره جنوبی احتمالا نشان از عرضه‌ی آن در آینده‌ی نه‌چندان دور دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Marvel’s Midnight Suns در کشور کره جنوبی رده‌بندی سنی شده است و این احتمالا نشان از عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن دارد. همان‌طور که توسط یکی از کاربرهای ردیت دیده شد، بازی ابرقهرمانی مارولز میدنایت سانز رده‌ی سنی مناسب افراد بالای ۱۵ سال را دریافت کرد که معادل درجه‌ی PEGI 16 است.

رده‌بندی سنی Marvel’s Midnight Suns می‌تواند حاکی از این باشد که این بازی فاصله‌ی زیادی تا عرضه ندارد. تابه‌حال زمان دقیق انتشار این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی توسط استودیو فیراکسیس و شرکت 2K تأیید نشده است و تنها می‌دانیم که طرفدارها باید در «نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲» منتظر تجربه‌ی آن باشند. این بازی در ابتدا برای عرضه در ماه مارس ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود، اما در اواخر سال گذشته تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد.

بازی Marvel’s Midnight Suns در استودیو Firaxis Games مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد که بیشتر برای تولید بازی‌های XCOM شناخته می‌شود. این بازی دارای یک سیستم رابطه‌سازی مشابه دیگر بازی‌های استراتژی نوبتی به‌ویژه مجموعه بازی‌های Fire Emblem است. با اینکه این محصول تاکتیکی میزبان تعدادی از ابرقهرمان‌های مارول خواهد بود، اما گیمرها بیشتر کنترل کاراکتر جدیدی با نام شکارچی یا Hunter را در دست می‌گیرند.

شخصیت شکارچی در بازی Marvel’s Midnight Suns

هانتر «فرزند رهاشده» لیلیث، «مادر شیاطین» است. پس از احیای لیلیث توسط هایدرا، در مقابل انتقام‌جویان به‌سراغ جان دوباره بخشیدن به شکارچی می‌روند. زیرا آن‌ها تنها کسانی هستند که در گذشته لیلیث را شکست داده بودند. جیک سولومون، مدیر نوآوری استودیو فیراکسیس به‌دنبال معرفی بازی اظهار داشت: «من با مطالعه و عشق ورزیدن به کمیک‌های مارول بزرگ شدم. برای من و تیم سازنده‌ی بازی مایه‌ی افتخار است که وظیفه‌ی مهم تولید Marvel’s Midnight Suns با استفاده از شخصیت های مارول و داستان‌های آن‌ها به ما محول شده است».

جیک سولومون در ادامه گفت: «اگر طرفدار مارول، آثار نقش‌آفرینی یا بازی‌های تاکتیکی هستید، بازی Marvel’s Midnight Suns شخصیت‌های دوست‌داشتنی مارول را طوری به نمایش می‌گذارد که تابه‌حال دیده نشده است». این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی در زمان عرضه به پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم) راه می‌یابد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده