نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۰

شایعه: انتشار تصاویر بیشتر از بازی جدید Silent Hill

Aesthetic Gamer، اینسایدر مشهور، بار دیگر تصاویر جدیدی را ازطریق حساب توییتر خود منتشر کرده که گفته می‌شود به بازی جدید Silent Hill تعلق دارند.

اگر در جریان اخبار چند روز اخیر باشید، به‌تازگی تصاویری منتسب به بازی جدید Silent Hill توسط Aesthetic Gamer، اینسایدر شناخته شده‌ای که قبلاً تحت عنوان Dusk Golem فعالیت می‌کرد، منتشر شده و گمانه‌زنی‌های زیادی را در خصوص پروژه‌ی احتمالی سایلنت هیل به وجود آورد. این تصاویر که ظاهراً به سال ۲۰۲۰ برمی‌گردند، در فاصله‌ی اندکی از زمان انتشار با گزارش DMCA برای نقض کپی رایت مواجه شده و حتی حساب کاربری Dusk Golem را برای مدتی غیرفعال کرد.

حالا دو تصویر دیگر ازطریق این منبع فاش شده که یکی از آن‌ها در میان طرفداران بحث برانگیز بوده است. قبل از هر توضیحی، بهتر است در ادامه به این تصاویر نگاهی داشته باشید.

تصویری از یک اتاق به هم ریخته منتسب به بازی Silent Hill

تصویری از بازی احتمالی Silent Hill

ارتباط احتمالی یکی از تصاویر فاش شده با هیدئو کوجیما بین طرفداران بحث برانگیز شده است

تصویر اول درواقع نمایی دیگر از اتاق به هم ریخته‌ای است که در تصاویر قبلی هم دیده شده بود. اما تصویر دوم کاملاً جدید و همان موردی است که به‌خاطر ارتباط با هیدئو کوجیما، بازیساز مشهور ژاپنی، بحث برانگیز شده است. همان‌طور که RyangoFett_24 در توییتر به آن اشاره دارد، این تصویر تا حد زیادی شبیه به بازیگر موشن کپچری است که کوجیما قبلاً با او همکاری کرده بود. البته باوجود شباهت کمی که در این بین دیده می‌شود، همچنان باید گفت که این فقط یک فرضیه است که توسط طرفداران مطرح شده است.

Dusk Golem در یک رشته توییت جدید ادعا کرده که بازی سایلنت هیلی که این تصاویر از آن منتشر شدند، در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه به هم خورده و زمان‌بندی آن تغییر کرد. براساس توضیحات این اینسایدر، فرایند توسعه‌ی این بازی تا ۶ ماه پیش هنوز ادامه داشت ولی از آن زمان به بعد خبری به‌دست او نرسیده است. وی در ادامه اظهار داشته که بعید است این بازی در این مدت لغو شده باشد. او درنهایت ادعا کرده که احتمالاً Silent Hill جدید را زودتر از چیزی که تصور می‌کنیم خواهیم دید.

ارتباط تصویر فاش شده از بازی Silent Hill و هیدئو کوجیما

استودیوی بازی‌سازی Bloober Team و کونامی سال گذشته قرارداد همکاری استراتژیک را امضا کردند تا شایعات ساخت بازی Silent Hill توسط این استودیو قوت بگیرد. البته گزارش‌های غیررسمی می‌گویند که سایلنت هیل استودیو بلوبر تیم، فقط یکی از بازی‌های سایلنت هیل در حال ساخت به شمار می‌آید.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده