نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸

اعلام تاریخ عرضه DLC جدید بازی Age of Empires 3

طبق تازه‌ترین اخبار، جدیدترین DLC بازی Age of Empires 3: Definitive Edition تحت عنوان Knights of the Mediterranean در هفته‌ی پایانی ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد.

بازیکنان Age of Empires 3: Definitive Edition می‌توانند در تاریخ ۵ خرداد (۲۶ مه) امسال بسته الحاقی Knights of the Mediterranean را دریافت کنند. به‌گفته‌ی استودیو سازنده، در این DLC شاهد اضافه شدن تمدن‌های ایتالیایی و مالتی به همراه محتوای جدید از جمله حالت‌های Tycoon Game و Diplomacy خواهیم بود.

طبق توضیحات تیم سازنده، افراد تمدن مالتی قادر هستند که استحکامات فوق‌العاده‌ای را بسازند، از تفنگ‌های ثابت استفاده کنند، با Order Galley در دریا به نبرد بپردازند و تجهیزات مختلفی به مانند Arbalester را به کار گیرند. در تمدن ایتالیا نیز معمارها به‌صورت رایگان قادر به ساخت بناهای گوناگون هستند. در این تمدن می‌توان برای بهبود وضع اقتصادی در Lombard سرمایه‌گذاری کرد. در تمدن ایتالیا همچنین امکان ساخت واحد جنگی Elmetti یا توسعه‌ی یک Basilica به همراه سربازهای Papal وجود دارد که با استفاده از محافظ‌های Pavisier دشمنان را به سمت یک تله‌ی مرگبار هدایت می‌کنند.

ساختمان‌ها و بندر در تمدن ایتالیا بازی Age of Empires 3

DLC جدید برای اولین‌بار مجموعه‌ای از هشت نقشه‌ی تاریخی، ۹ تمدن کوچکتر و ۳۰ نقشه‌ی تصادفی را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. مجموعه‌ی نقشه‌های تاریخی (Historical Maps) گونه‌ای جدید از نقشه‌های تصادفی (Random Maps) هستند. این نقشه‌ها دارای مأموریت‌های مختلفی خواهند بود که براساس درگیری‌های تاریخی درقاره‌ی اروپا هدف‌گذاری شده‌اند. درواقع بخش نقشه‌های تاریخی شامل جنگ‌های تمدن ایتالیا، جنگ ۸۰ ساله، نبرد Deluge، جنگ بزرگ ترکیه، جنگ بزرگ مناطق شمالی، نبردهای ناپلئون، جنگ‌های شوروی و جنگ بزرگ ۳۰ ساله است.

علاوه‌بر این موارد، در بسته الحاقی Knights of the Mediterranean بازی Age of Empires 3: Definitive Edition یک حالت جدید برای بخش چند نفره به نام Diplomacy اضافه خواهد شد که به بازیکنان امکان تغییر میزان وفاداری نسبت به سایر بازیکنان در طول رقابت‌ها را خواهد داد. حالت Tycoon نیز شامل سه بخش Supremacy ،Deathmatch و Empire Wars خواهد بود. این حالت برای تمرکز کامل بر سیستم پیشرفت اقتصادی طراحی شده است و فضایی را برای گیمرها فراهم می‌کند تا در آن برای ساخت قوی‌ترین قدرت‌های اقتصادی بدون نیاز به ارتش یا دفاع دربرابر تحریم‌ها تلاش کنند.

دانلود ویدئو از آپارات

بسته الحاقی Knights of the Mediterranean هم‌اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار ازطریق دو فروشگاه مایکروسافت و استیم قابل پیش خرید است. این محتوای الحاقی روی سرویس گیم پس پلتفرم پی سی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید دیدگاه‌های خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده