// یکشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲

رمدی: بازسازی Max Payne مثل بازگشت به خانه است

در جدیدترین تماس رمدی اینترتینمنت با سرمایه‌گذارها، ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی از دلایل همکاری با راک استار گیمز برای ریمیک دو نسخه اول Max Payne صحبت کرده است.

فروردین ماه بود که رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، خالق مکس پین، اعلام کرد که دو نسخه ابتدایی این سری بازسازی خواهد شد و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از غافل‌گیر کننده‌ترین اخبار سال ۲۰۲۲ یاد کرد. این دو نسخه طرفداران بسیار زیادی دارند و بازسازی آن‌ها به بهترین شکل ممکن، می‌تواند یادآور خاطرات خوب زیادی باشد. حال دراین‌میان یک سؤال وجود دارد و آن هم این است که چرا رمدی تصمیم به بازسازی دو بازی Max Payne گرفت؟

در جریان سؤال و جواب تماس اخیر رمدی اینترتینمنت با سرمایه‌گذاران، از ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی اینترتینمنت، پرسیده شد که چرا رمدی تصمیم به بازسازی این بازی‌ها گرفته است؛ درحالی‌که می‌توانست روی ساخت و توسعه آی‌پی‌های جدید تمرکز داشته باشد. ویرتالا در پاسخ به این سؤال، دلایل خوبی را بیان کرد که یکی از آن‌ها بدین شرح بود: «این مکس پین است، این کار برای ما مثل بازگشت به خانه‌مان می‌ماند».

ویرتالا در ادامه توضیحات خود به این مورد اشاره کرد با رشد شرکت، بسیار خوب است که گروه‌های توسعه‌ی مختلف با ‌رؤسای مخصوص به خود تا روی پروژه‌های مختلف کار کنند. از آن‌جایی که DNA مکس پین از گذشته تابه‌امروز در این شرکت وجود داشته، بسیار خوب و سودمند است تا آن را در حالی تجربه کنیم که توسعه‌دهنده به‌واسطه المان‌ها و ابزارهای مختلف امروزی روی آن کار کرده است.

در انتها ویرتالا به این مورد اشاره کرد که از نظر دیدگاه مالی شرکت، خوشحال است که این پروژه را برعهده گرفته است، اما کار باید مطابق با ساختار شرکت و مسیر آن باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در ادامه می‌توانید تماس رمدی اینترتینمنت با سرمایه‌گذارها و بخش‌های مختلف آن را از یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده