// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱

انتشار اخبار جدید در رابطه با فاینال فانتزی در هفته های آینده

شرکت اسکوئر انیکس در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که در ماه جاری میلادی یا ماه آینده، شاهد انتشار اخبار جدید سری بازی Final Fantasy خواهیم بود.

امسال مجموعه‌ی محبوب و معروف فاینال فانتزی می‌خواهد سی‌وپنجمین تولد خود را جشن بگیرد و ازطرفی به شکل رسمی می‌دانیم که تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 پلی استیشن 5 آماده‌ی پخش است. ازاین‌رو شرکت Square Enix (اسکوئر انیکس)، سازنده و ناشر سری بازی Final Fantasy به‌دنبال فرصتی است تا آن را به بهترین شکل ممکن به‌نمایش بگذارد.

حال اسکوئر انیکس در گزارش مالی اخیر خود به این مورد اشاره کرد که در ماه جاری میلادی یا ماه آینده، شاهد انتشار اخباری با محوریت فاینال فانتزی هستیم. به احتمال زیاد اسکوئر انیکس درآینده‌ی نزدیک تریلر جدید بازی مورد انتظار فاینال فانتزی 16 را به‌نمایش می‌گذارد. در ادامه مشخص شد که تیم مدیریت اسکوئر انیکس تریلر را دیده است و باتوجه‌به آن انتظار بسیار بالایی از این بازی نقش‌آفرینی دارد. این بازی توسط بخشی از شرکت در حال توسعه است که با کارگردانی و تهیه‌کنندگی نائوکی یوشیدا، Final Fantasy 14 را از یک MMO شکست‌خورده به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازی‌های روز تبدیل کرد.

بااین‌تفاسیر به یاد داشته باشید که پارت دوم بازی Final Fantasy 7 Remake هم مورد دیگری است که احتمال دارد اسکوئر انیکس اطلاعات جدیدی را از آن به اشتراک بگذارد. زیرا این پروژه از مدتی قبل وارد فاز اصلی تولید شده است. در این بین برخی از طرفدارها می‌پرسند که تریلر جدید بازی فاینال فانتزی ۱۶ دقیقا در کدام رویداد ویدیوگیمی پخش خواهد شد؟

نظر شما کاربرهای زومجی درباره‌ی اخبار بازی فاینال فانتزی ۱۶ چیست؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده