// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲

مشخص شدن پرفروش‌ترین بازی ها در بازار آمریکا طی ماه آوریل سال ۲۰۲۲

لگو استار وارز جدید، الدن رینگ، بازی Kirby and the Forgotten Land و چهار ویدیوگیم از سونی برخی از آثاری هستند که ۲۰ رتبه‌ی نخست جدول فروش ماهانه در آمریکا را به خود اختصاص دادند.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga که توسط شرکت برادران وارنر منتشر شده است، در صدر جدول فروش ماهانه‌ی بازی‌های ویدیویی در آمریکا طی ماه آوریل سال ۲۰۲۲ قرار گرفت. براساس جدیدترین اخبار بازی، این ویدیوگیم ستایش‌شده توانست در هر چهار پلتفرم (استیم، پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو) تبدیل به پرفروش‌ترین بازی ماه در آمریکا شود. این بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی یک بازی ویدیویی LEGO در تاریخ بازار آمریکا است.

در رتبه‌ی دوم جدول می‌بینیم که بازی Elden Ring استودیو فرام‌سافتور همچنان خوش می‌درخشد. NPD در آماری میخکوب‌کننده اعلام کرد که فروش الدن رینگ در آمریکا از بازی Call of Duty: Vanguard هم بیشتر شده است. در پاسخ به یک کاربر که در رابطه با میزان فروش الدن رینگ در پلتفرم‌های مختلف سؤال کرد، تحلیل‌گر گروه NPD پاسخ داد که پلی استیشن بزرگ‌ترین پلتفرم مقصد بازی Elden Ring در آمریکا به شمار می‌آید.

شوهی اوهتانی روی کاور بازی MLB The Show 22 استودیو سن دیگو سونی

نینتندو با هفت بازی و سونی با چهار بازی دارای بیشترین تعداد ویدیوگیم‌ها در ۲۰ رتبه‌ی برتر جدول فروش ماهانه‌ی بازی‌های ویدیویی در آمریکا طی ماه آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی هستند.

جالب این‌جا است که از این چهار اثر استودیوهای پلی استیشن، بازی MLB: The Show 22 استودیو سن دیگو، بازی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا و بازی Gran Turismo 7 استودیو پولی‌فونی دیجیتال هر سه بین ۱۰ رتبه‌ی برتر جدول قرار دارند. بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales (مرد عنکبوتی: مایلز مورالز) استودیو اینسامنیاک گیمز رتبه‌ی ۱۵ را کسب کرد.

پرفروش‌ترین بازی‌ها در بازار آمریکا طی ماه آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی

رتبه

نام بازی
۱LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
۲Elden Ring
۳MLB: The Show 22
۴Kirby and the Forgotten Land
۵Nintendo Switch Sports
۶Call of Duty: Vanguard
۷Horizon Forbidden West
۸Mario Kart 8
۹Gran Turismo 7
۱۰Pokemon Legends: Arceus
۱۱Minecraft
۱۲FIFA 22
۱۳Call of Duty: Black Ops: Cold War
۱۴Super Smash Bros. Ultimate
۱۵Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
۱۶Animal Crossing: New Horizons
۱۷WWE 2K22
۱۸Mario Party Superstars
۱۹Madden NFL 22
۲۰Tiny Tina’s Wonderlands


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده