نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

شایعه: فاش شدن چند تصویر از بازی Silent Hill جدید

تصاویری که ظاهرا به بازی جدید Silent Hill تعلق دارند، ابتدا توسط یک اینسایدر معروف پخش شدند و سپس توییتر آن‌ها را به‌دلیل نقض قوانین کپی رایت حذف کرد.

AestheticGamer از منابع مشهور افشای اطلاعات ویدیوگیم است که قبلا تحت عنوان Dusk Golem شناخته می‌شد. این کاربر توییتر، چهار تصویر منتسب به بازی جدید Silent Hill را ازطریق حساب کاربری خود منتشر کرد. او در ادامه گفت که این تصاویر از منبعی جدید به‌دست او رسیدند. دلایل زیادی برای باور کردن تصاویر مورد بحث وجود دارد.

یکی از این دلایل این است که تصاویر در کمتر از یک ساعت توسط توییتر حذف شدند. حالا در توییت‌های این اینسایدر، به‌جای تصاویر فقط پیامی مبنی بر گزارش نقض کپی رایت توسط صاحب اثر نمایش داده می‌شود.

اتاق به هم ریخته در تصاویر فاش شده از بازی جدید Silent Hill

در این تصاویر، اتاقی به هم ریخته، یک راهروی قرمز رنگ با یادداشت‌های فراوان روی دیوار و چهره‌ی زنی را می‌بینیم که پوست صورتش با پیام‌هایی مانند «از خودم متنفرم» و «شخص زشت و ناخوشایند» کنده شده است. گویا یکی از این تصاویر ظاهرا یک کانسپت آرت از بیستم اکتبر ۲۰۲۰ و متعلق به ماساهیرو ایتو است. ایتو، طراح اصلی هیولاها و کارگردان هنری سه‌گانه اورجینال Silent Hill است که خیلی‌ها او را به خاطر خلق کله‌هرمی ستایش می‌کنند.

علاوه‌بر استفاده از عبارت عامیانه‌ و بریتانیایی Minger در یکی از این تصاویر، روی یکی از دیوارها نوشته‌ای با مضمون «او مسیح نیست، او پسری بسیار شیطان است» وجود دارد که درواقع نقل قولی از فیلم بریتانیایی Monty Python's Life of Brian از سال ۱۹۷۹ است. هر دو عبارت ممکن است به ارتباط بازی جدید Silent Hill با اشخاص، محیط یا موضوعات انگلیسی اشاره داشته باشند.

دیواری پر از یادداشت د رتصاویر فاش شده از بازی جدید Silent Hill

تصاویر فاش شده از بازی جدید Silent Hill

AestheticGamer در توضیحات خود درباره‌ی این تصاویر می‌نویسد: «خیلی چیزها وجود دارند که فعلا آن‌ها را به اشتراک نمی‌گذارم. این تصاویر از منبع نسبتا جدیدی به‌دست من رسیده، اما شواهد بسیار زیادی برای واقعی بودن آن‌ها به من داده شده است. علاوه‌بر این باید به نام‌های Anita وMaya و پیام‌های SMS و اینکه این تنها بازی Silent Hill در حال ساخت نیست، اشاره کنم.

این عکس‌ها کمی قدیمی هستند؛ درواقع تاریخ آن‌ها به سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد. بنابراین ممکن است این پروژه در حال حاضر کمی متفاوت با آن‌ها به نظر برسد. اما این چیزی است که برای اشتراک‌گذاری انتخاب کردم و می‌دانم که خیلی‌ها ممکن است به واقعی بودن آن‌ها شک داشته باشند. من شواهد زیادی دارم که نشان می‌دهند این تصاویر واقعی هستند. مثل همیشه به انتظار برای رونمایی از بازی جدید Silent Hill ادامه خواهم داد».

همان‌طور که اشاره شد، این تصاویر به سرعت به‌دلیل نقض کپی رایت حذف شدند وحتی حساب توییتر AestheticGamer نیز به‌دلیل گزارش DMCA به‌طور موقت غیرفعال شد.

چهره دختر در تصاویر فاش شده از بازی جدید Silent Hill

AestheticGamer در گذشته تاریخ انتشار، اول شخص بودن و بازگشت ایتن وینترز در Resident Evil Village را درست پیش‌بینی کرده بود و همچنین قبل از پخش تریلر به حضور گرگینه‌ها در این بازی اشاره داشت.

کونامی هنوز نسبت به این تصاویر واکنشی نشان نداده است. تام هالت، کارگردان WayForward که سابقه همکاری با کونامی به‌عنوان تهیه کننده بازی Silent Hill: Shattered Memories را دارد، نسبت به افشای این تصاویر در توییتر ابراز نارضایتی کرده است. وی با اشاره به احتمال لو رفتن این تصاویر توسط اعضای استودیوی سازنده‌ی بازی می‌نویسد:

«اگر در یک استودیو افرادی وجود دارند که مطالب محرمانه‌ی آن را برای یک منبع فاش‌کننده‌ی شناخته‌شده ارسال می‌کنند، آن‌ها به اندازه‌ی کافی حرفه‌ای نیستند و نمی‌توانند حق مطلب را نسبت به بازی ادا کنند».

تصویری فاش شده از بازی جدید Silent Hill

استودیوی بازی‌سازی Bloober Team، توسعه‌دهنده‌ی بازی جادوگر بلر در سال گذشته اعلام کرد که روی یک آی پی ترسناک متعلق به یک ناشر بسیار معروف مشغول به کار است. بعد از آن گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال Silent Hill بودن این بازی جدید مطرح شد. چند ماه بعد و با ثبت قرارداد همکاری استراتژیک بین کونامی و بلوبرتیم، این شایعات بار دیگر قوت گرفت. البته گزارش‌های غیررسمی می‌گویند که سایلنت هیل استودیو بلوبر تیم، فقط یکی از بازی‌های سایلنت هیل در حال ساخت به شمار می‌آید.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود راجع به اخبار بازی را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده