// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۹

برنامه سگا برای قدرتمندتر کردن مجموعه های قدیمی با ریمیک، ریمستر و ریبوت

شرکت SEGA می‌خواهد به خوبی از IPهای خود بهره ببرد و برای افزایش موفقیت آن‌ها به ساخت و عرضه‌ی ریمسترها، ریمیک‌ها و حتی ریبوت‌ها می‌پردازد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، سگا در گزارش مالی خود اعلام کرد که طی سه تا پنج سال آینده به‌دنبال استفاده از پتانسیل مجموعه‌های قدیمی خود است. سری بازی یاکوزا، مجموعه بازی Persona، سری بازی توتال وار، سری بازی Phantasy Star و مجموعه بازی Sonic از IPهایی هستند که به سگا تعلق دارند.

جالب این‌جا است که بلومبرگ چند هفته‌ی قبل گزارش داد که بازی Jet Set Radio جدید و بازی Crazy Taxi جدید به‌عنوان ریبوت‌های AAA این مجموعه‌های قدیمی، بخشی از پروژه بزرگ Super Games را تشکیل می‌دهند و اکنون در حال ساخت هستند. به نظر می‌رسد که آن گزارش با صحبت‌های مطرح‌شده از سوی سگا جور درمی‌آید. زیرا شرکت SEGA می‌خواهد با ریمیک، ریمستر و ریبوت به بهره‌برداری حداکثری از مجموعه‌های خود بپردازد و میزان شناخته‌شدگی و محبوبیت آن‌ها بین مخاطب‌ها را افزایش دهد.

سگا اعلام کرد که از ۱ آوریل ۲۰۲۲ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) قصد عرضه‌ی ۱۳ بازی را دارد. بازی Sonic Origins، بازی Sonic Frontiers، بازی Soul Hackers 2، بازی Two Point Campus و نسخه نینتندو سوییچ بازی 13Sentinels: Aegis Rim تنها ویدیوگیم‌های سگا در این بازه‌ی زمانی هستند که ما آن‌ها را می‌شناسیم. پس باید طی ماه‌های آتی منتظر  هشت بازی از سگا باشیم. شاید همان‌طور که شایعات می‌گفتند، ریمستر بازی Persona 3 Portable یکی از همین پروژه‌ها است و واقعا به مناسبت ۲۵سالگی مجموعه‌ی پرسونا عرضه خواهد شد.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده