// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۵

تاریخ انتشار ریمیک بازی Dead Space اعلام شد

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که ریمیک دد اسپیس در چه روزی به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد.

در جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی اعلام شد که بازی Dead Space Remake در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱) در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. ریمیک دد اسپیس برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. سازندگان در این پروژه با موتور بازی‌سازی Frostbite به بازسازی کامل اولین بازی Dead Space از نقطه‌ی صفر پرداختند تا بازیکن‌ها را در نسل ۹ مهمان تاریکی‌های سفینه USG Ishimura کنند.

استودیو Motive وظیفه‌ی ساخت ریمیک بازی Dead Space را بر عهده دارد. تیم مورد بحث مدام ارتباط خود را با طرفدارهای دوآتشه‌ی دد اسپیس حفظ کرد تا یک بازسازی وفادارانه از این بازی ترس و بقا علمی-تخیلی را ارائه دهد. الکترونیک آرتز در سایت رسمی شرکت نوشت که هم صداگذاری و هم تصاویر بازی در این ریمیک پیشرفتی قابل‌توجه دارد تا بیش‌ازپیش بازیکن‌ها را در تجربه‌ای دلهره‌آور غرق کنند.

اکنون باید صبر کرد و دید که آیا تیم سازنده در نمایش‌های بعدی و صدالبته با خود بازی چه‌قدر از پس راضی کردن طرفدارهای قدیمی و گیمرهای تازه برمی‌آید. در این بین شاید جالب باشد که بدانید ۲۷ ژانویه سال‌روز انتشار بازی بسیار تحسین‌شده‌ی Dead Space 2 در برخی از نقاط دنیا است. پس استودیو موتیو تولد ۱۲سالگی بازی دد اسپیس ۲ را با عرضه‌ی ریمیک Dead Space جشن می‌گیرد.


منبع EA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده