// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۵

عرضه ریمستر الن ویک برای نینتندو سوییچ و ساخت سریال Alan Wake

رمدی به مناسبت ۱۲سالگی الن ویک سراغ انتشار چند خبر رفت؛ از تایید عرضه‌ی Alan Wake Remastered برای سوییچ تا عدم نمایش بازی Alan Wake 2 در تابستان.

سم لیک، بازیگرهای نقش الن ویک و مدیر ارشد جامعه کاربری استودیو Remedy در یک ویدیو جدید به صحبت در رابطه با سری بازی Alan Wake پرداختند. آن‌ها اول از همه اعلام کردند که ریمستر بازی Alan Wake برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شود. رمدی هنوز نمی‌تواند تاریخ عرضه‌ی دقیق نسخه‌ی نینتندو سوییچ را اعلام کند، اما گفت که این نسخه واقعا روی خود کنسول نصب و اجرا خواهد شد.

بازی Alan Wake Remastered پیش از این برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. رمدی اینترتینمنت اعلام کرد که AMC موفق به خرید حق ساخت سریال تلویزیونی الن ویک شده است. خوش‌بختانه در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم این شبکه که با پخش آثاری همچون سریال The Walking Dead و سریال Breaking Bad شناخته می‌شود، در همکاری با خود شرکت Remedy به تولید سریال Alan Wake می‌پردازد.

پس از پرداختن به نسخه‌ی سوییچ ریمستر الن ویک و سریال الن ویک، سم لیک سراغ صحبت در رابطه با بازی Alan Wake 2 رفت. او گفت که برخلاف برنامه‌ریزی قبلی، در این تابستان به پخش تریلر جدید الن ویک ۲ نمی‌پردازد. پروسه‌ی تولید این دنباله به خوبی پیش می‌رود و رمدی می‌خواهد فعلا متمرکز روی توسعه‌ی خود بازی باشد؛ نه اینکه بخش قابل توجهی از وقت را به آماده‌سازی نمایش اختصاص دهد. لیک گفت که بخشی بزرگ از Alan Wake 2 همین حالا قابل بازی است. این وسط رمدی پنج تصویر هنری رسمی از اثر ترسناک و مورد انتظار خود را تقدیم طرفدارها کرد.

پیرزن ترسناک در محیط تاریک کانسپت آرت رسمی بازی Alan Wake II

الن ویک ۲ اولین بازی استودیو رمدی در سبک ترس و بقا خواهد بود. سم لیک گفت: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بهترین تجربه‌ی ممکن را به وجود می‌آوریم؛ بهترین «اولین بازی سروایول-هارر از رمدی». نمی‌خواهیم اکنون از تمرکز تیم روی خود بازی کم کنیم». او از اپیک گیمز به‌عنوان یک ناشر فوق‌العاده یاد کرد که استودیو رمدی همراه‌با آن به تصمیم‌گیری نهایی در رابطه با عدم نمایش بازی Alan Wake 2 در تابستان پیش رو رسید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده