// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۸

برگزاری اولین کنفرانس 505Games برای پخش چند تریلر بازی های شرکت

شرکت 505Games، یکی از ناشرهای معروف صنعت بازی زمان برگزاری رویداد اختصاصی خود را اعلام کرد؛ رویدادی که به ادعای برگزارکنندگان می‌خواهد اخبار بازی هیجان‌انگیز را به گوش طرفدارها برساند.

505Games به‌عنوان یک ناشر شناخته‌شده می‌خواهد امسال رویداد اختصاصی خود را داشته باشد. سری بازی Spellbound، چند بازی Armored Core فرام‌سافتور، بازی Harvest Moon: A Wonderful Life، بازی Payday 2، بازی Abzû، بازی Bloodstained: Ritual of the Night، بازی Control، بازی Don't Starve و نسخه PC بازی Death Stranding برخی از آثاری هستند که این شرکت ناشر آن‌ها به شمار می‌آید. همچنین می‌دانیم که استودیو رمدی مشغول همکاری با 505Games برای پروژه‌ی جدید در جهان سری بازی کنترل است.

براساس جدیدترین اخبار بازی، 505Games امسال برای اولین‌بار تصمیم به برگزاری یک رویداد دیجیتالی اختصاصی گرفت. این کنفرانس راس ساعت ۱۷:۳۰ سه‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت (۱۷ مِی) در کانال یوتیوب رسمی شرکت 505Games پخش می‌شود. 505Games بیشتر از ۱۵ سال سابقه‌ی فعالیت در صنعت بازی‌های ویدیویی را دارد و باید دید که چه تریلرهایی را برای این رویداد در نظر گرفته است.

این ناشر اعلام کرد که پس از پخش برنامه، برخی از بازیکن‌ها می‌توانند با بعضی از سازندگان آثار حاضر در کنفرانس گفت‌وگو کنند. در صورتی که مایل به حضور در این ارتباط با بازی‌سازها هستید، باید به سرور مخصوص ایجادشده در دیسکورد بپیوندید. شرکت ۵۰۵ گیمز در رابطه با محتوای برنامه اعلام کرد: «در شوکیس بهاری ما منتظر اخبار جدید از بازی‌های قبلا معرفی‌شده و یک یا دو سورپرایز باشید».


منبع 505games
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده