نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۲

ادغام استودیوی Cheshire کدمسترز با کرایتریون گیمز

به‌تازگی شرکت کدمسترز خبر از ادغام استودیوی Cheshire با کرایتریون گیمز داد تا این دو مجموعه برای توسعه‌ی یکی از بهترین نسخه‌های سری Need for Speed همکاری کنند.

استودیوی Cheshire کدمسترز که در توسعه‌ی بازی Dirt 5 نقش داشت، متشکل از افرادی است که پیش از این در استودیوی Evolution مشغول به کار بودند و پیش از این در ساخت دو بازی Driveclub و Motorstorm نقش داشته‌اند. حال استودیو کدمسترز در یک بیانیه خبر از ادغام این تیم با کرایتریون گیمز، استودیوی سازنده‌ی جدیدترین نسخه‌ی بازی Need for Speed داد.

کدمسترز در این‌باره گفت : «ما تایید می‌کنیم که استودیوی کرایتریون گیمز و تیم توسعه‌ی Cheshire با یکدیگر ادغام شده‌اند تا آینده‌ی مجموعه Need for Speed را بسازند. این ادغام نتیجه‌ی همکاری نزدیک این دو استودیو در طی چند ماه گذشته است. با به اشتراک گذاشتن ارزش‌های مشترک و فرهنگ‌های کاری مشابه، ما معتقد هستیم گرد هم آوردن تخصص ارزشمند این دو تیم به ما کمک می‌کند تا بهترین تجربه‌های ریسینگ ممکن را برای بازیکنان خود به ارمغان آوریم».

فرار از دست پلیس در ریمستر Need for Speed Hot Persuit

با وجود ادغام استودیوی Cheshire شرکت کدمسترز با استودیوی کرایتریون، گزارش‌ها نشان می‌دهند که شعبه‌ی بیرمنگهام کدمسترز همچنان روی توسعه‌ی مجموعه‌ی فرمول یک متمرکز خواهد ماند. استودیوی کرایتریون که بیشتر به‌عنوان سازنده‌ی سری Burnout شناخته می‌شود، پیش از این توسعه‌ی دو نسخه‌ی Hot Pursuit و Most Wanted را در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ بر عهده داشته است.

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده، جدیدترین نسخه از سری Need for Speed احتمالا در ماه نوامبر امسال عرضه خواهد شد و کفته می‌شود که احتمال دارد این بازی روی کنسول‌های نسل هشتمی عرضه نشود و تنها شاهد عرضه آن روی پی سی و کنسول‌های نسل نهمی باشیم. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند که احتمالا مسابقات این نسخه در یک شهر خیالی با الهام از شیکاگو به نام Lake Shore City رخ دهند و سبک بصری آن ترکیبی از هنر فوتورئالیسم و المان‌های انیمه‌ای باشد.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده