// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۹

درآمد ۵.۴ میلیارد دلاری الکترونیک آرتز از بازی‌ های لایو سرویس

شرکت الکترونیک آرتز در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده که درآمد آن‌ها از بازی‌های لایو سرویس نسبت به سال مالی گذشته، ۱۷ درصد افزایش یافته است.

الکترونیک آرتز (Electronic Arts) را می‌توان جزو آن دسته از بازی‌هایی دانست که همیشه در ارائه بازی‌های لایو سرویس پیشتاز بوده و باتوجه‌به گزارش مالی‌های منتشر شده از سوی این شرکت، همیشه سود خوبی هم از عرضه بازی‌های لایو سرویس کسب کرده‌اند.

الکترونیک آرتز در گزارش مالی سالانه خود اعلام کرده که ۷۱ درصد Net Booking (مقدار خالص محصولات و سرویس‌هایی که به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی فروخته شده است) آن‌ها در سال مالی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ به بازی‌های لایو سرویس مربوط می‌شود. به‌عبارتی این شرکت ۵.۴ میلیارد دلار از بازی‌های لایو سرویس درآمد داشته است که ۱۷ درصد بیشتر از سال مالی گذشته است. این در حالی است که الکترونیک آرتز ۲.۴ میلیارد دلار هم از فروش بازی‌های کامل خود درآمد داشته است که ۳۴ درصد بیشتر از سال مالی گذشته است.

بدون شک Apex Legends یکی از مواردی بوده که در افزایش درآمد الکترونیک آرتز از بازی‌های لایو سرویس نقش مهمی داشته است و با اینکه Battlefield 2042 عملکرد بسیار ناامید کننده‌ای داشت، اما تا حد کمی در این ارقام سهیم بوده است. بااین‌حال، بازی‌های ورزشی نظیر FIFA و Madden NFL پای ثابت درآمدزایی الکترونیک آرتز هستند.

حال جالب است که بدانیم آیا الکترونیک آرتز پس از تغییر نام فیفا، آیا همچنان می‌تواند به عملکرد خوب خود از نظر رشد درآمد ادامه دهد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده