// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۷

شایعه: نسخه جدید بازی Battlefield در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

تام هندرسن به‌تازگی اعلام کرده که نسخه جدید بازی Battlefield احتمال دارد در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

بازی Battlefield 2042 سال گذشته عرضه شد و نتوانست آنطور که باید و شاید بازخوردهای مناسبی را کسب کند. ازطرفی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرده بود که در تلاش هستند تا مشکلات بازی را رفع کرده و تجربه بهتری را ارائه دهند. بااین‌حال، عده‌ای بر این عقیده بودند که بتلفیلد جدید سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد تا الکترونیک آرتز ناکامی رخ داده با بتلفیلد 2042 را جبران کند.

این در حالی است که تام هندرسن، شخصی که تابه‌امروز اطلاعات مختلفی را به درستی فاش کرده است، اعلام کرده که نسخه بعدی بتلفیلد احتمالا در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. هندرسن به این مورد اشاره کرده که منابع او، گفته‌اند در صورت عرضه بتلفیلد جدید در سال ۲۰۲۳ «غافلگیر» خواهند شد، زیرا اندرو ویلسون، رئیس شرکت الکترونیک آرتز، در ماه اوت سال گذشته اشاره‌هایی به عدم عرضه نسخه جدید در سال ۲۰۲۳ داشت.

باتوجه‌به گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز و برنامه‌ریزی طولانی‌ مدت برای بتلفیلد، دور از انتظار نیست که نسخه بعدی در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. ازطرفی استودیو Ripple Effect امیدوار است که با ارائه آپدیت‌های مختلف از جمله شروع فصل اول از تابستان امسال، بتوانند بازی Battlefield 2042 را زنده کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده