نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

معرفی بازی موبایل Call Of Duty: Warzone با اسم رمز Project Aurora

شرکت اکتیویژن بازی جدیدی از مجموعه‌ی Call Of Duty برای موبایل را با اسم رمز Project Aurora معرفی کرد که درحال‌حاضر در مرحله‌ی آزمایش است.

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Call of Duty با اسم رمز Project Aurora برای موبایل معرفی شد تا یک تجربه‌ی «پرهیجان، جامع و باکیفیت از بتل رویال» را تقدیم گیمرها کند. درحال‌حاضر نسخه‌‌ی آلفای خصوصی بازی با هدف بهبود جنبه‌های فنی، رفع اشکالات، جمع‌آوری بازخوردها و آزمون پایداری رقابت‌ها در دسترس قرار گرفته است. با اینکه شرکت‌کنندگان نمی‌توانند جزئیاتی از بازی را به اشتراک بگذارند، اما تیم سازنده وعده داد که با «پیشرفت در زمینه‌ی توسعه» حتما اخبار بازی را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

اکتیویژن در جلسه‌ی پرسش‌پاسخ اخیر به این موضوع اشاره کرد که «تعداد محدودی» شرکت‌کننده را برای آلفای خصوصی بازی موبایل Call of Duty انتخاب کرده است، اما امکان دعوت از افراد بیشتر در این مرحله و حتی پس از آن نیز وجود دارد. درحال‌حاضر هیچ سخنی از تاریخ انتشار این بازی موبایل به میان نیامده است و تمام محتوای موجود در نسخه‌ی آلفا «درمعرض تغییر» خواهند بود. اکتیویژن در این‌باره توضیح داد: «ما درحال‌حاضر صرفا مشغول ارزیابی مکانیک‌های گیم‌پلی این بازی بتل رویال بزرگ روی دستگاه‌های موبایل هستیم».

تیم سازنده نیز تأیید کرد که نسخه‌ی آلفای خصوصی شامل تمام محتویات نسخه‌ی نهایی نخواهد بود. آن‌ها در این خصوص اظهار داشتند: «این تنها بخش کوچکی از چیزی است که برای بازی در نظر داریم. در زمان مناسب شما را در جریان تمام جزئیات هیجان‌انگیزی قرار خواهیم داد که با Project Aurora در دسترس قرار می‌گیرند». فارغ از این موارد، امکان ریست میزان پیشرفت شرکت‌کنندگان در مرحله‌ی آلفا نیز وجود دارد.

شرکت اکتیویژن قبلا تأیید کرد که بازی Call of Duty: Warzone به موبایل راه خواهد یافت؛ بنابراین Project Aurora احتمالا همان بازی خواهد بود. از توسعه‌دهندگان نسخه‌ی تازه نیز می‌توان به بیناکس، اکتیویژن شانگهای، اکتیویژن سنترال تک، دمونور، سالید استیت و دیجیتال لجندز (که در سال گذشته به تصاحب اکتیویژن درآمد) اشاره کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده