نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

اعلام تاریخ عرضه بازی Apex Legends Mobile با انتشار تریلر جدید

EA و رسپاون انترتینمنت با انتشار تریلری، تاریخ عرضه‌ی بازی موبایل Apex Legends را برای گوشی‌های اندروید و iOS اعلام کردند.

پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف عرضه، بالاخره طی روزهای آتی عرضه‌ی جهانی ایپکس لجندز موبایل آغاز می‌شود. تریلر سینمایی بازی Apex Legends Mobile تأیید می‌کند که در تاریخ ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) شاهد عرضه این بازی برای پلتفرم اندروید و iOS خواهیم بود. بازیکنان می‌توانند با پیش ثبت نام برای بازی، جوایز ویژه‌ای را برای استفاده در Apex Legends Mobile دریافت کنند. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

بازی Apex Legends Mobile توسط یک تیم اختصاصی در استودیوی Respawn با همکاری استودیوی Lightspeed & Quantum از شرکت تنسنت توسعه داده می‌شود. این گروه قبلاً سابقه کار روی PUBG Mobile را نیز در کارنامه دارند. نسخه موبایل بازی Apex Legends همانند پی سی و کنسول‌ها به‌صورت رایگان (free-to-play) در اختیار کاربران قرار گرفته و آیتم‌های پولی این بازی تأثیری در گیم‌پلی آن نخواهد داشت.

همچنین از آن‌جایی که بازی Apex Legends موبایل کاملا جدا از بازی Apex Legends کنسول‌ها و PC کار می‌کند، این محصول جدید ریسپاون قرار است بتل پس‌ها و آیتم‌های تزئینی اختصاصی خود را داشته باشد؛ به‌همراه مواردی ویژه که بازیکن با تجربه‌ی بازی موفق به کسب آن‌ها می‌شود. در ادامه می‌توانید حداقل مشخصات فنی مورد نیاز برای نصب این بازی روی گوشی‌های هوشمند را ملاحظه کنید.

حداقل مشخصات فنی مورد نیاز برای نسخه اندروید بازی Apex Legends Mobile

  • تراشه: Snapdragon 435/ Hisilicon Kirin 650/ Mediatek Helio P20/ Exynos 7420
  • اندروید 6.0
  • Open GL 3.1 یا بالاتر
  • ۴ گیگابایت حافظه خالی
  • حداقل ۲ گیگابایت رم

حداقل مشخصات فنی مورد نیاز برای نسخه iOS بازی Apex Legends Mobile

  • آیفون 6S یا بالاتر
  • iOS نسخه 11.0 یا بالاتر
  • پردازنده: A9
  • ۴ گیگابایت حافظه خالی
  • حداقل ۲ گیگابایت رم

پوستر بازی Apex Legends Mobile

یکی از اعضای ارشد تیم ریسپاون در گفت‌وگو با رسانه VGC توضیح داد که این استودیو درس‌های زیادی از عرضه‌ی محدود بازی Apex Legends Mobile گرفته است. جردن پتز، کارگردان طراحی بازی ایپکس لجندز موبایل تاکید کرد که این محصول از نقطه‌ی صفر و با تمرکز روی پلتفرم‌های همراه ساخته شده است تا هماهنگی حداکثری با امکانات موجود برای کنترل بازی روی گوشی‌های هوشمند داشته باشد. او گفت که تیم سازنده می‌خواهد این بازی هم حس‌وحال تجربه‌ی اصلی گیم‌پلی را داشته باشد و هم روی پای خود بایستد.

بازی در روز عرضه ۱۰ لجند خواهد داشت؛ از Wraith و Octane تا Bloodhound و Pathfinder. جالب است بدانید که Ranked و بتل رویال، تنها حالت‌های ایپکس لجندز موبایل نخواهند بود. زیرا ریسپاون گفت که تیم سازنده تاکید زیادی روی ارائه‌ی محتوای جدید و حالات اختصاصی موبایل دارد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده