نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۹

برنامه الکترونیک آرتز برای عرضه ۴ بازی معرفی‌نشده در سه ماه نخست ۲۰۲۳

شرکت الکترونیک آرتز در نظر دارد تا علاوه‌بر نسخه‌ی بعدی بازی‌های ورزشی خود تعدادی بازی معرفی‌نشده را نیز در سال مالی ۲۰۲۳ در دسترس گیمرها قرار دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر شرکت جزئیات جدیدی از برنامه‌ی زمانی انتشار آثار خود در سال مالی ۲۰۲۳ (از ۱ آوریل ۲۰۲۲ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۳) ارائه کرده است. ظاهرا این ناشر بزرگ مستقر در ردوود، برنامه‌های زیادی برای آینده‌ی نه‌چندان دور دارد. شرکت EA درنظر دارد تا ۴ بازی معرفی‌نشده‌ی تازه را درکنار آثار دیگر خود در سال مالی جاری روانه‌ی بازار کند.

شرکت الکترونیک آرتز در سه ماهه‌ی نخست سال مالی ۲۰۲۳ بازی F1 22 را تقدیم بازیکن‌ها خواهد کرد و سپس در سه ماهه‌ی دوم به‌سراغ عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی مجموعه بازی‌های FIFA و Madden NFL خواهد رفت. در سه ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۲۳ نیز شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های NHL و البته Need for Speed خواهیم بود که در استودیو Criterion مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. در سه ماهه‌ی چهارم یعنی بازه‌ی زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ هم بازی PGA Tour، یک بازی در مجموعه‌ی بزرگ، یک بازی در دست توسعه با همکاری سازنده‌ی دیگر (که احتمالا به دنباله‌ی Star Wars Jedi اشاره دارد)، یک ریمیک و یک بازی ورزشی معرفی‌نشده به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه می‌یابند.

فارغ از این موارد، دو بازی موبایل بزرگ Apex Legends: Mobile و The Lord of the Rings: Heroes of Middle-Earth نیز در سال مالی ۲۰۲۳ از راه می‌رسند. نظر به اینکه شرکت الکترونیک آرتز رویداد EA Play امسال را لغو کرده است، نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر انتشار جزئیات تازه از این آثار باشیم. احتمالا شرکت EA در ماه‌های آتی با انتشار اطلاعیه‌های جداگانه و پخش تریلرهای مختلف، جزئیات بیشتری از بازی‌های آتی خود را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده