نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸

اشاره بازیگر ونوم به موشن کپچر بازی Marvel’s Spider-Man 2

ظاهرا مراحل ضبط حرکات دنباله‌ی مورد انتظار بازی Marvel's Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز آغاز شده است؛ اثری که در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در رویداد PlayStation Showcase سال گذشته معرفی شد و در سال ۲۰۲۳ منحصرا در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. از آن زمان جزئیات زیادی از این بازی اکشن ماجراجویی منتشر نشده است، اما تونی تاد، بازیگر نقش ونوم قبلا اعلام کرد که این محصول بسیار «چشم‌گیر» خواهد بود. اکنون باتوجه‌به توئیت اخیر تونی تاد به‌نظر می‌رسد که توسعه‌ی بازی اسپایدرمن ۲ بدون مشکل پیش می‌رود.

تونی تاد با انتشار توئیت جدیدی تنها اظهار داشت: «سحرخیزها، وقت موشن کپچره». این توئیت جزئیات بیشتری از Marvel’s Spider-Man 2 را در اختیار نمی‌گذارد، اما نشان می‌دهد که این بازی در مرحله‌ی ضبط حرکات به سر می‌برد. چندی قبل مایک یوش، انیماتور ارشد Marvel’s Wolverine نیز به شروع مراحل موشن کپچر آن بازی اشاره کرده بود. برایان هورتون، کارگردان خلاق بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در رویداد GDC سال گذشته گفت که استودیو اینسامنیاک گیمز می‌خواهد قبل از شروع مراحل ضبط حرکات کار نگارش داستان را تمام کند.

با تکمیل داستان می‌توان زمان بیشتری را صرف طراحی استوری‌برد کرد که امکان پردازش و اجرای داستان به بهترین شکل را فراهم می‌آورد و نیاز به ضبط چندباره‌ی حرکات را کاهش می‌دهد. اگر بازی Marvel’s Spider-Man 2 نیز از همین رویه پیروی کند، احتمالا درحال‌حاضر کار نگارش داستان آن تمام شده است. به‌هرشکل طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار جزئیات بیشتر از این دنباله‌ی مورد انتظار منتظر بمانند. پس با زومجی همراه باشید تا در جریان جدیدترین اخبار بازی قرار بگیرید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده