// سه شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۰

تریلر جدید Gotham Knights با محوریت رد هود و نایت وینگ منتشر شد

امروز بعد از ظهر برادران وارنر و دی سی تریلر گیم‌پلی بازی Gotham Knights با محوریت دو شخصیت رد هود و نایت وینگ را منتشر کردند.

دیروز بود که حساب کاربری توییتر بازی Gotham Knights با انتشار یک توییت اعلام کرد که امروز ۲۰ اردیبهشت ماه و رأس ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر، تریلر گیم‌پلی این بازی منتشر می‌شود. حال شرکت برادران وارنر و دی‌سی، تریلر گیم‌پلی گاتهام نایتس را منتشر کرده و در جریان آن شاهد سیستم مبارزات دو کاراکتر رد هود و نایت وینگ هستیم.

نایت وینگ، کاراکتری است که ازطریق سلاح Melee دشمنان خود را از بین می‌برد و شاهد کومبوها و ضربات آکروباتیک از سوی او هستیم. این در حالی است که رد هود، نبردهای دوربرد را به‌همراه می‌آورد. ازاین‌رو کاربران باتوجه‌به شیوه مبارزه‌ای خود، کاراکتر مدنظرشان را انتخاب خواهند کرد. ازطرفی جدا از سیستم مبارزات، تاحدی نقشه جهان باز Gotham Knights و محتویات آن هم به‌نمایش گذاشته می‌شود. 

دراین‌میان بد نیست به سیستم ارتقای کاراکترها و استفاده از لباس‌های جدید در راستای قوی‌تر شدن کاراکتر اشاره کرد که هر لباس، ظاهر جدیدی را برای قهرمان مورد نظر به ارمغان می‌آورد. در انتها، مشخص شد که بازی Gotham Knights برای پلتفرم‌های نسل هشتمی عرضه نخواهد شد و در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) تنها برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی منتشر شده از بازی Gotham Knights را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده