نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰

معرفی بازی موبایل جدید ارباب حلقه ها توسط الکترونیک آرتز

به‌تازگی شرکت الکترونیک آرتز به معرفی بازی جدید از سری ارباب حلقه‌ها به نام The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth برای پلتفرم موبایل پرداخت.

امروز شرکت الکترونیک آرتز از همکاری خود با گروه Middle-earth Enterprises برای تولید یک بازی موبایل جدید از دنیای ارباب حلقه‌ ها به‌نام The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth خبر داد. این بازی قرار است یک عنوان نقش‌آفرینی و کالکتیبل در دنیای ارباب حلقه‌ها باشد و توسط استودیوی Capital Games ساخته خواهد شد. این استودیو که با ساخت بازی‌های موبایل به مانند Star Wars: Galaxy of Heroes شناخته می‌شود، به بازیکنان وعده‌ی ساخت یک تجربه‌ی استراتژیک، رقابتی و اجتماعی را داده است.

الکترونیک آرتز در بیانیه مطبوعاتی مربوط‌به معرفی The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth گفت: «The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth از روایت داستان همه جانبه، نبردهای نوبتی، سیستم‌های جمع‌آوری منابع عمیق و فهرست گسترده‌ای از شخصیت‌هایی از سراسر جهان وسیع سری ارباب حلقه‌ها و هابیت بهره خواهد برد. بازیکنان ازطریق داستان‌های نمادین دنیای تالکین، در جنگ‌ها شرکت کرده و با شرارت‌های بزرگی که در سرزمین‌ میانه وجود دارند، مبارزه خواهند کرد».

مبارزه عقاب غول پیکر در سرزمین‌های میانه

مالاچی بویل، معاون بخش بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل الکترونیک آرتز در ادامه‌ی این بیانیه‌ اظهار داشت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با شرکت The Saul Zaentz و گروه Middle-earth Enterprises در نسل بعدی بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل همکاری کنیم. این تیم مملو از طرفداران سری ارباب حلقه‌ها و هابیت است و آن‌ها هر روز شور و استعداد فوق‌العاده‌ی خود را گرد هم می‌آورند تا تجربه‌ای ارزشمند را به بازیکنان ارائه دهند. این بازی با گرافیک بالا، انیمیشن‌های سینمایی و سبک هنری خود بازیکنان را در دنیای فانتزی سرزمین میانه غرق می‌کند، جایی که آن‌ها با شخصیت‌های محبوبشان رو‌به‌رو خواهند شد».

در ادامه فردریکا دروتوس، مدیر ارشد برند و مسئول صدور مجوز گروه Middle-earth Enterprises گفت: «ما خوشحالیم که بار دیگر با الکترونیک آرتز همکاری می‌کنیم. این همکاری اکنون برای انتشار یک بازی موبایل که کاملا از داستان‌های سرزمین میانه‌ی آثار ادبی تالکین الهام گرفته شده است، انجام می‌شود. مایه‌ی افتخار است که با تیم مستعد Capital Games که دانش و عشق آن‌ها به داستان‌ها اساطیری شناخته شده است، کار کنیم».

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده