نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۹

توسعه‌ی ۵ بازی جدید توسط People Can Fly با همکاری اسکوئر انیکس و Take-Two

استودیوی People Can Fly از ساخت ۵ بازی جدید در تیم توسعه دهنگان خود خبر داده که یکی از آن‌ها با همکاری اسکوئر انیکس و تحت عنوان Project Gemini در دست توسعه است.

استودیوی لهستانی People Can Fly، سازنده بازی‌هایی از قبیل Bulletstorm و Gears of War: Judgment از توسعه‌ی همزمان پنج بازی جدید در تیم توسعه‌دهندگان خود خبر داده که بازی Project Gemini با همکاری اسکوئر انیکس و Project Dagger با مشارکت Take-Two از جمله‌ی این موارد است. علاوه‌براین، بازی Bifrost به‌صورت مستقل توسط همین استودیو منتشر می‌شود و دو بازی دیگر نیز Vitoria و RED نام دارند که هنوز در مراحل مفهومی قرار دارند.

در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیاتی از محتوای این بازی‌ها با طرافداران به اشتراک گذاشته نشده است. بازی Outriders جدیدترین ساخته‌ی People Can Fly است که در ماه آوریل ۲۰۲۱ منتشر شد. مقامات People Can Fly مدعی شدند که این بازی هنوز به مرحله سوددهی نرسیده و فعلاً هیچ مبلغی توسط اعضای این استودیو دریافت نشده است. بااین‌حال گفته می‌شود روند پشتیبانی و ارائه‌ی محتوای جدید برای این بازی ادامه خواهد یافت.

بازی شوتر استودیوی People Can Fly

رولاند لسترلین، کارگردان خلاق این استودیو می‌گوید: «این روزها، فرصت کار کردن روی یک بازی اورجینال AAA کمتر پیش می‌آید؛ اما ما همواره علاقه‌مند به نوآوری و شرکت در فرایند خلق یک اثر جدید بوده و هستیم. ما در حال حاضر به‌دنبال افراد مستعد و کنجکاوی هستیم که می‌توانند به هر نحوی در شکل دادن به چشم‌اندازهای دنیای جدیدی که هم‌اکنون مشغول ساخت آن هستیم، به ما کمک کنند.»

People Can Fly درحال حاضر مشغول استخدام نیروها جدید جهت فعالیت در شعبه‌ی نیویورک این شرکت است. بازی Outriders برای پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده و اولین بسته الحاقی بزرگ بازی تحت عنوان Worldslayer برای تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده