نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹

فروش بیش از ۲۰ میلیون نسخه‌ از بازی Stardew Valley

بازی مستقل و محبوب Stardew Valley به رکورد جدید ۲۰ میلیون نسخه در آمار فروش کلی خود دست پیدا کرده که ۱۳ میلیون واحد از این تعداد به پلتفرم پی سی تعلق دارد.

آثار تحسین شده‌ی زیادی وجود دارند که ثابت می‌کنند بازی‌های مستقل و کوچک هم می‌توانند هم پای پروژه‌های عظیم AAA به موفقیت‌های بزرگ در سطح صنعت بازی دست پیدا کنند. بازی نقش آفرینی و شبیه‌ساز Stardew Valley ساخته‌ی اریک بارون نیز یکی از نمونه‌های بارز این آثار است که بدون شک، موفقیت‌های خیره‌کننده‌ای را در تمام زمینه‌ها به‌دست آورده است. Stardew Valley همچنان به روند موفقیت آمیز خود ادامه می‌دهد و در همین راستا، اخیراً رکورد جدیدی در آمار فروش این بازی به ثبت رسیده است.

براساس گزارش وبسایت رسمی Stardew Valley، آمار فروش جهانی این بازی هم‌اکنون از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرده که نسبت به سپتامبر سال گذشته، فروش این بازی ۵ میلیون نسخه افزایش یافته است. لذا به‌نظر می‌رسد که روند فروش بازی همچنان سرعت قابل قبولی داشته و می‌توان انتظار داشت که این آمار تا سال پایان به‌طور قابل ملاحظه‌ای بهبود پیدا کند. علاوه‌براین گفته شده که از این تعداد ۱۳ میلیون نسخه در پلتفرم پی سی به فروش رسیده است.

نمایی از بازی Haunted Chocolatier

Stardew Valley تقریباً روی همه‌ی پلتفرم‌های موجود قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی، PS Vita، اندروید، iOS، مک و لینوکس تجربه کنند. بارون، سازنده این بازی از تمرکز روی پروژه جدید خود خبر داده که Haunted Chocolatier نام دارد و بازیکن را به‌عنوان یک شکلات ساز در یک قلعه خالی از سکنه و تسخیر شده قرار می‌دهد.

 باتوجه‌به ویدیوهای منتشرشده به‌نظر می‌رسد گیم‌پلی Haunted Chocolatier ویژگی‌های اکشن بیشتری نسبت‌به بازی قبلی ConcernedApe داشته باشد. فعلا نمی‌دانیم این بازی دنباله‌ی Stardew Valley است یا کاملا یک بازی جدا با داستان غیرمرتبط خواهد بود. در حال‌حاضر تاریخ عرضه Haunted Chocolatier معلوم نیست و انتشار آن فقط‌ برای پی سی تایید شده است. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده