نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸

سقوط تعداد بازیکنان همزمان Babylon's Fall روی PC به یک نفر

طبق گزارش‌های منتشرشده، تعداد بازیکنان همزمان بازی Babylon's Fall روی پلتفرم استیم یک بار طی هفته‌ی گذشته به یک نفر رسید.

Babylon's Fall جدیدترین بازی استودیو پلاتینیوم گیمز به شمار می‌آید که به علت مشکلات متعدد زمان عرضه و پشتیبانی بسیار بد تیم سازنده، هر روز از تعداد بازیکنان آن کاسته می‌شود. طبق جدیدترین گزارش‌های منتشرشده، تعداد بازیکنان همزمان این بازی روی استیم در روز چهارشنبه، ۱۴ اردیبهشت (۴ مه) به یک نفر رسید.

در هفته‌های گذشته براساس اطلاعات و آمار منتشرشده توسط وب‌سایت SteamCharts مشخص شد که در اواسط ماه آوریل، تعداد بازیکنان همزمان بازی Babylon's Fall روی پی سی گاهی کمتر از ۱۰ نفر بوده است. حال باتوجه‌به آمار ماه مه، در بهترین حالت تعداد بازیکنان همزمان پی سی این بازی به ۱۱۶۶ نفر رسیده است. همچنین این تعداد برای بازی Babylon's Fall در هفته‌ی گذشته هیچگاه از ۱۰۰ نفر فراتر نرفت.

مبارز بازی Babylon's Fall در مقابل یک باس فایت بزرگ

استودیو پلاتینیوم گیمز مدتی قبل اعلام کرد که با وجود انتشار ناموفق بازی به توسعه‌ی محتوا برای Babylon's Fall ادامه خواهد داد

بازی Babylon's Fall جدیدترین همکاری اسکوئر انیکس و پلاتینیوم گیمز به شمار می‌آید و نمرات متوسط و ضعیفی را دریافت کرد. باتوجه‌به عدم استقبال منتقدها و بازیکن‌ها از این محصول، ناشر بازی تنها دو هفته پس از انتشار آن یک نظرسنجی عمومی داشت تا بتواند تجربه‌ی بهتری را برای بازیکنان به ارمغان آورد. این شرکت با وجود شروع بسیار ناامیدکننده، اعلام کرد که محتویات فصل دوم بازی به‌صورت کامل توسعه یافته‌اند و ساخت محتویات فصل سوم نیز آغاز شده است. پلاتینیوم گیمز چندی پیش اعلام کرد که با وجود انتشار ناموفق بازی، هیچ برنامه‌ای برای توقف توسعه‌ی محتوا برای بازی Babylon's Fall وجود ندارد.

علاقه‌مندان به تجربه‌ی Babylon's Fall می‌توانند یک نسخه‌ی دمو که شامل حالت کوآپ چهارنفره است را روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های PS4 و PS5 تجربه کنند. درنهایت بازیکنانی که پس از تجربه‌ی دمو تصمیم به خرید نسخه‌ی کامل بگیرند، می‌توانند تمامی پیشرفت‌ها ودستاوردهای خود را به نسخه‌ی کامل انتقال دهند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی و دیگران در میان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده