نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۹

احتمال حضور مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۲۲

بنابر ادعای جز کوردن، شرکت مایکروسافت به‌نوعی در نمایشگاه Gamescom 2022 حضور خواهد داشت.

با اینکه امسال خبری از نمایشگاه E3 نخواهد بود، اما برخی از شرکت‌های بزرگ سراسر جهان در ماه ژوئن با اطلاعیه‌های زیادی از بازی‌های آتی خود به استقبال طرفدارها می‌روند. مایکروسافت این کار را با برگزاری کنفرانس ایکس باکس و بتسدا انجام می‌دهد که برای پخش در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. بااین‌حال شاید ردموندی‌ها نمایش تعدادی از آثار خود را به ماه‌های آینده موکول کنند.

برای نمونه می‌توان به رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ اشاره کرد که در اواخر ماه اوت به‌شکل دیجیتالی و حضوری برگزار خواهد شد و ظاهرا شرکت مایکروسافت نیز قصد حضور در آن را دارد. اخیرا جز کوردن، خبرنگار رسانه‌ی ویندوز سنترال در آخرین قسمت از پادکست Xbox Two ادعا کرد که براساس شنیده‌هایش «احتمالا» ایکس باکس در Gamescom 2022 حاضر می‌شود و «به‌نوعی در این رویداد حضور خواهد داشت».

حضور کلی در گیمزکام می‌تواند معانی زیادی داشته باشد، اما شرکت کردن مایکروسافت در گیمزکام به‌هیچ‌عنوان تعجب‌آور نخواهد بود. با فرض اینکه رویداد Xbox and Bethesda Games Showcase مملو از اخبار بازی باشد، شاید مایکروسافت بخواهد برخی از نمایش‌های خود را برای بعد نگه دارد. رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ در بازه‌ی زمانی ۲۴ تا ۲۸ اوت (۲ تا ۶ شهریور) برگزار می‌شود و در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از آن به گوش طرفدارها خواهد رسید. بنابراین احتمالا حضور مایکروسافت و شرکت‌های دیگر در گیمزکام امسال به‌زودی تأیید یا تکذیب خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده