نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳

رده‌بندی سنی بازی مولتی پلیر Resident Evil Re:Verse کپکام

رده‌بندی سنی بازی Resident Evil Re:Verse توسط سازمان ESRB احتمالا به انتشار آن در آینده‌ی نه‌چندان دور اشاره دارد.

آیا بازی Resident Evil Re:Verse را به یاد دارید؟ کسی شما را برای فراموشی آن سرزنش نمی‌کند. این بازی چندنفره‌ی PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) نخستین‌بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و با فاصله‌ی کوتاهی شاهد انتشار نسخه‌های بتای آن بودیم. این بازی برای عرضه در تابستان سال گذشته در نظر گرفته شده بود، اما شرکت کپکام آن را تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر انداخت. بازی مورد بحث از آن زمان در سکوت خبری فرو رفت، ولی این وضع احتمالا به‌زودی تغییر می‌کند.

کپکام پس از تأخیر بازی Resident Evil Re:Verse جزئیات جدیدی از آن را در اختیار بازیکن‌ها قرار نداد، اما ظاهرا این شرکت اکنون آماده‌ی شکستن سکوت خود است. اخیرا این بازی چندنفره توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شد که احتمالا از عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن حکایت دارد. البته این می‌تواند حاکی از آمادگی شرکت Capcom برای ارائه‌ی جزئیات بیشتر از این محصول نیز باشد، ولی بهتر است تا زمان انتشار اطلاعات موثق انتظارات خود را کنترل کنیم.

جالب اینکه در رده‌بندی سنی بازی Resident Evil Re:Verse به پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و گوگل استیدیا نیز اشاره شده است. در گذشته شرکت کپکام تنها عرضه‌ی بازی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر را تأیید کرده بود. باتوجه‌به اینکه زمان زیادی تا برگزاری رویداد Summer Game Fest باقی نمانده است، این احتمال وجود دارد که شرکت کپکام بخواهد سراغ معرفی دوباره‌ی آن در این کنفرانس برود.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده