نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

پشتیبانی احتمالی Gotham Knights از تجربه همزمان بازی توسط چهار بازیکن

براساس گزارش تازه به نظر می‌رسد که صفحه‌ی بازی ابرقهرمانی Gotham Knights در فروشگاه رسمی پلی استیشن آپدیت شد و حالا به پشتیبانی حالت کوآپ از چهار بازیکن اشاره دارد.

پیش از این اعلام شده بود که بازی Gotham Knights استودیو WB Games Montréal را می‌توان در حالت تک‌نفره و حالت کوآپ دونفره تجربه کرد. بااین‌حال یکی از کاربرهای ردیت متوجه افزایش احتمالی امکانات بخش کوآپ شده است. گویا بازی Gotham Knights از تجربه‌ی کوآپ چهارنفری هم پشتیبانی خواهد کرد.

در صورتی که واقعا چنین تغییری در سیستم Co-Op بازی اعمال شده باشد، بازیکنان می‌توانند در تیمی متشکل از کاراکترهای رابین، نایت‌وینگ، ردهود و بت‌گرل به تجربه‌ی گاتهام نایتز بپردازند. لازم به ذکر است که هنوز در متن معرفی بازی نوشته شده که بازیکنان می‌توانند به‌تنهایی یا با یک قهرمان دیگر کنترل پنج منطقه‌ی شهر گاتهام را به‌دست بگیرند.

باتوجه به حضور گاتهام نایتز در تریلر مخصوص رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۲ جف کیلی، انتظار می‌رود جدیدترین بازی ابرقهرمانی شرکت وارنر در این کنفرانس به نمایش گذاشته شود. بازی Gotham Knights در استودیو مونترآل WB Games در دست توسعه است و پاتریک ردینگ، کارگردان بازی‌هایی از قبیل Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction و Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist مسئولیت ساخت این ویدیوگیم را برعهده دارد.

صفحه بازی Gotham Knights در فروشگاه پلی استیشن

Gotham Knights در ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود. اما بعد از اعلام خبر تعویق یک ساله‌ی زمان عرضه‌ی این بازی، حالا انتظار انتشار آن در سال جاری میلادی را داریم. در آن سو بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، دیگر اثر ابرقهرمانی شرکت برادران وارنر قبلا برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود، اما تاریخ انتشار آن به سال ۲۰۲۳ موکول شده است.

بازی جوخه انتحار در استودیوی بازی‌سازی راک‌استدی، سازنده مجموعه بازی‌های Batman: Arkham در دست ساخت است و قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلتفرم PC منتشر شود. بازی‌های Suicide Squad و Gotham Knights در رویداد DC Fandome سال ۲۰۲۰ معرفی شدند.

شما می‌توانید دیدگاه‌های خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده