// یکشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳

غار و حشرات بیولومینسنت در تصویر هنری جدید بازی Starfield

بتسدا به مناسبت روز ملی فضا در ایالات متحده آمریکا، یک کانسپت آرت دیگر از بازی Starfield را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

کانسپت آرت جدید بازی استارفیلد با نام The Endless Pursuit (تعقیب بی‌پایان) در روز ملی فضا منتشر شد. درحالی‌که طرفدارهای تاد هاوارد منتظر دیدن تریلر گیم‌پلی بازی Starfield در کنفرانس مایکروسافت هستند، نوشته‌ای کوتاه از این بازی‌ساز معروف را روی تصویر هنری مورد بحث می‌خوانیم: «موقع آمدن به سراغ استارفیلد، همه دوباره شروع به پرسیدن پرسش‌های مختلف کردند: می‌خواهی چه کار کنی؟ رفتن به فضا برای تو چه معنایی دارد؟ همه جواب یکسانی دارند: می‌خواهم ببینم آن بیرون چه خبر است».

در این تصویر هنری می‌بینیم که شخصیت اصلی بازی با لباس ویژه کنار حشرات بیولومینسنت خاص که نور آبی‌رنگ را از خود ساطع می‌کنند، داخل یک غار قرار دارد. ربات پرنده‌ی کنار او نیز در حال روشن کردن مسیر است و براساس گمانه‌زنی طرفدارها می‌تواند یکی از ربات‌های قابل انتخاب برای همراهی با بازیکن باشد.

تصویر هنری بازی Starfield در روز ملی فضا در سال ۲۰۲۲ میلادی

کنفرانس ایکس باکس و بتسدا راس ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه، ۲۲ خرداد به وقت ایران شروع می‌شود. از آن‌جایی که استارفیلد در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود، انتظار می‌رود که این بازی استودیو بتسدا بخش قابل توجهی از رویداد را به خود اختصاص دهد. پس احتمالا فقط چند هفته تا از راه رسیدن جدیدترین اخبار بازی زمان باقی مانده است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده