نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲

تایید شروع نه چندان خوب فصل دوم Halo Infinite توسط ۳۴۳ اینداسترایز

استودیو ۳۴۳ اینداسترایز قبول دارد که شروع فصل دوم بازی Halo Infinite بسیار خوب نبوده است. تیم پشتیبانی قصد دارد برای بازیکنان امتیازهای تشویقی در نظر بگیرد.

هنوز مدت زمان زیادی از شروع فصل دوم بازی Halo Infinite نمی‌گذرد و حال استودیوی ۳۴۳ اینداسترایز تایید کرده است که شروع این فصل آن‌طور که در برنامه‌ریزی‌ها هدف‌گذاری شده بود، پیش نرفته است. به‌گفته‌ی این استودیو، یکی از مواردی که طبق برنامه پیش نرفت، چالش‌های ناشی از باگ‌ها هستند که باید به‌زودی رفع شوند. در همین راستا جوزف استیتن، مدیر بخش خلاقیت بازی Halo Infinite گفت: «این هفته پر از مشکلات بود. مطمئنا این [راه‌اندازی] هدف ما نبود. ما به‌صورت جدی بازخوردهای شما را به‌خصوص در مورد نقاط پرش در نقشه و سرعت دویدن در نظر می‌گیریم. در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و جزئیات بیشتری را در آینده منتشر می‌کنیم».

به‌گفته‌ی مدیر ارشد انجمن بازی، مشکلاتی که در رویداد Interference و چالش‌های Last Spartan Standing گزارش شده‌اند، اکنون باید با دقت بیشتری ردیابی شوند؛ بنابراین برای جبران زحمات بازیکنان به آن‌ها پاداش‌های مختلفی داده می‌شود. وی در این‌باره افزود: «ما بازخوردها را در مورد تغییراتی که بر جهش‌های گوناگون بخش چندنفره و استراتژی‌های اسپیدران بخش کمپین تاثیر گذاشته‌اند، دیده‌ایم. هنوز به نقطه‌ای نرسیده‌ایم که بتوانیم قول بدهیم، اما می‌خواهیم شفاف باشیم و اعلام کنیم که بازخوردها را جدی گرفتیم و گزینه‌ها را در تیم داخلی بررسی خواهیم کرد».

مبارزین فصل دوم Halo Infinite

به ازای رفع مشکلات رخ داده در شروع فصل دوم، استودیوی ۳۴۳ اینداسترایز به هر بازیکنی که تا زمان فعال بودن رویداد Interface به آن وارد شود، پنج XP Boost و پنج Challenge Swap پاداش خواهد داد. همچنین در هفته‌ی آینده این استودیو قصد دارد دشواری برخی از چالش‌های رویداد گفته‌شده را کاهش دهد و پاداش آن‌ها را به‌گونه‌ای تغییر دهد که بازیکنان با کامل کردن هر چالش دو سطح در Event Pass پیشرفت کنند.

فصل دوم بازی Halo Infinite به نام Lone Wolves از هفته‌ی گذشته شروع شده است و سه حالت Land Grab ،Last Spartan Standing و King of the Hill را در اختیار بازیکنان بخش چندنفره قرار می‌دهد. براساس آمار سایت SteamDB ظاهرا این فصل حداقل هنوز حتی نتوانسته است تعداد بازیکن‌های همزمان نسخه PC هیلو اینفینیت در استیم را یک بار به ۲۵ هزار نفر برساند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را درباره فصل دوم بازی Halo Infinite با ما در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده