نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸

کار بیش از ۳ هزار کارمند اکتیویژن روی مجموعه Call of Duty

اکتیویژن در گزارش مالی سالانه‌ی خود اعلام کرد که بیش از ۳ هزار کارمند شرکت روی مجموعه بازی‌های Call of Duty کار می‌کنند.

شرکت اکتیویژن در گزارش مالی سالانه‌ی خود تأیید کرد که بیش از ۳۰۰۰ کارمند آن‌ها تنها روی سری بازی Call of Duty کار می‌کنند. اخیرا خبرهایی مبنی‌بر عملکرد ضعیف بازی Call of Duty: Vanguard، آخرین نسخه از این مجموعه‌ی پرهزینه منتشر شد که اکتیویژن یکی از دلایل این استقبال پایین را محبوب نبودن جنگ جهانی دوم نزد کاربرها می‌داند. بااین‌حال اظهارات ناشر کال آو دیوتی نشان می‌دهد که آن‌ها قصد صرف منابع زیادی برای مجموعه در آینده را دارند.

شرکت Activision اظهار داشت: «ما روی بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ی تاریخ سری بازی‌های Call Of Duty کار می‌کنیم. درحال‌حاضر بیش از ۳ هزار نفر روی این مجموعه فعالیت دارند و بازگشت به فضای Modern Warfare در دستور کار قرار گرفته است که موفق‌ترین بازی کال آو دیوتی در طول تاریخ را تقدیم گیمرها کرد. شرکت اکتیویژن تا پایان ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ دی ۱۴۰۰) تقریبا ۹۸۰۰ کارمند تمام‌وقت و پاره‌وقت داشت که حدود ۶۸ درصد از آن‌ها در آمریکای شمالی، تقریبا ۲۵ درصد در مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا و حدود ۷ درصد در مناطق آسیا و اقیانوسیه مشغول فعالیت بودند».

مدتی قبل شرکت اکتیویژن تأیید کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare II را در دست تولید دارد که دنباله‌ی ریبوت Modern Warfare، محصول ۲۰۱۹ به‌شمار می‌آید. این ناشر بزرگ از دنباله‌ی بازی مدرن وارفر به‌عنوان «پیشرفته‌ترین تجربه» در تاریخ مجموعه‌ی کال آو دیوتی یاد می‌کند. بازی Warzone تازه نیز هنوز مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد و به‌همراه بازی MW2 از نقطه‌ی صفر ساخته شده است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده