نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹

راه یافتن اسکارلت ویچ به بازی فورتنایت

اسکارلت ویچ در آستانه‌ی اکران فیلم Doctor Strange In the Multiverse of Madness شرکت مارول به بازی Fortnite اضافه شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اسکارلت ویچ از دنیای سینمایی مارول به بازی Fortnite راه یافت. این قهرمان مارول که با قدرت‌های جادویی خود شناخته می‌شود، جدیدترین کاراکتر مارول است که به دنیای پرهرج‌ومرج فورتنایت می‌پیوندد. بی‌تردید این آخرین شخصیتی نخواهد بود که به‌‌واسطه‌ی همکاری اپیک گیمز و دیزنی به این بازی بتل رویال رایگان اضافه می‌شود.

بازیکن‌ها اکنون می‌توانند کاراکتر Scarlet Witch را در فروشگاه آیتم‌های Fortnite خریداری کنند. این کاراکتر به‌همراه یک باندل در دسترس قرار گرفت که شامل آیتم‌های جذابی برای طرفدارهای مارول و فورتنایت است. شنل Wanda’s Cloak، کلنگ Chaos Hand Axe و ایموت Psychic Energy Manipulation در این باندل گنجانده شده است.

امکان خریداری جداگانه‌ی اسکارلت ویچ برای گیمرها وجود دارد، اما باندل یادشده لودینگ اسکرین Mirror Dimension را نیز در دسترس قرار می‌دهد که به‌تنهایی قابل تهیه نیست. واندا و شنلش هنگام حمله به رقبا می‌درخشند، اما یک فرم جایگزین نیز برای آن دسته از افرادی در نظر گرفته شده است که از روشنایی زیاد خوششان نمی‌آید.

الیزابت اولسن در نقش واندا در حال خوردن صبحانه در قسمت هفتم سریال WandaVision

باندل Scarlet Witch با قیمت ۱۸۰۰ عدد V-Buck به فروش می‌رسد و پوسته‌ی کاراکتر اسکارلت ویچ را می‌توان به‌صورت جداگانه با ۱۵۰۰ وی-باک خریداری کرد. اولین حضور واندا ماکسیموف در دنیای سینمایی مارول به فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) بازمی‌گردد. واندا بعدها در سریال مختص خودش با نام WandaVision (وانداویژن) ظاهر شد و طرفدارها توانستند بیش‌ازپیش با قدرت‌های جادویی این کاراکتر آشنا شوند.

اسکارلت ویچ با نقش‌آفرینی الیزابت اولسن در فیلم Doctor Strange In the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی) به دکتر استرنج ملحق می‌شود؛ بنابراین اکنون زمان مناسبی برای راه‌یابی شخصیت به فورتنایت به‌حساب می‌آید. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) وظیفه‌ی کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده‌ی سریال Loki (لوکی) و جید برتلت وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشتند. این فیلم ابرقهرمانی برای اکران در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده