نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹

عرضه رایگان بازی های Prey و Jotun: Valhalla Edition در اپیک گیمز استور

هفته‌ی آینده کاربران فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند بازی Prey استودیو آرکین و بازی Jotun: Valhalla Edition را به‌صورت رایگان دانلود کنند.

بازیکن‌های پلتفرم PC تا تاریخ ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) می‌توانند بازی استراتژی نوبتی Terraforming Mars استودیو Asmodee Digital را به‌شکل رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی‌های رایگان هفته‌ی بعدی اپیک گیمز استور مشخص شده است.

در هفته‌ی آینده دو بازی به‌صورت رایگان تقدیم کاربران فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games خواهد شد: بازی علمی-تخیلی Prey استودیو آرکین و بازی اکشن ماجراجویی Jotun: Valhalla Edition استودیو Thunder Lotus Games. بازیکن‌ها در بازی پری در ایستگاه فضایی Talos I چشم باز می‌کنند که در سال ۲۰۳۵ به دور ماه می‌چرخد. در این بازی باید راهی برای فرار از ایستگاه فضایی پیدا کنید و درعین‌حال از موجودی بیگانه با نام تایفون جان سالم به در ببرید.

بازی Jotun: Valhalla Edition اثری اکشن ماجراجویی است که ماجراهای آن ریشه در اساطیر اسکاندیناوی دارد. گیمرها در این بازی کنترل یک وایکینگ با نام تورا را در دست می‌گیرند که مرگ ناشرافت‌مندانه‌ای داشته است و باید شایستگی خود را با نابودی پنج عنصر Jotun به خدایان ثابت کند. این بازی ۹ مرحله‌ی گسترده دارد که با اساطیر مربوط‌به وایکینگ‌ها و صداگذاری‌های ویژه همراه شده است.

هر دو بازی Prey و Jotun: Valhalla Edition از تاریخ ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار می‌گیرد و تا تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) می‌توان آن‌ها را به حساب کاربری اضافه کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده