نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

توسعه بازی Sniper Ghost Warrior جدید با آنریل انجین 5

با اعلام CI Games، در آینده تمامی بازی‌‌های این شرکت به مانند نسخه‌ی بعدی Sniper Ghost Warrior با آنریل انجین 5 ساخته خواهند شد.

استودیو CI Games در جریان جلسه‌ی گزارش درآمد خود اعلام کرد که در آینده تمام بازی‌های کلیدی و در حال ساخت خود را با استفاده از آنریل انجین 5 تولید می‌کند. در نتیجه براساس جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی می‌دانیم که نسخه‌های جدید مجموعه‌های مختلف از جمله Sniper Ghost Warrior و Lords Of The Fallen با موتور جدید و قدرتمند بازی‌سازی شرکت اپیک گیمز توسعه می‌یابند.

CI Games در این‌باره گفت: «Unreal Engine 5 موتور اصلی برای توسعه‌ی تمام IP‌های کلیدی و در حال ساخت خواهد بود. علاوه‌بر [بهره‌مندی از] فناوری پیشرو، این اقدام هم‌افزایی بین تیم‌های داخلی را بهبود می‌بخشد. زیرا بهترین شیوه‌ها را با هم به اشتراک می‌گذارند». شرکت CI گیمز تاکنون هیچ اشاره‌ای به معرفی نسخه‌ی بعدی سری Sniper Ghost Warrior نکرده بود و این بیانیه برای نخستین بار به تایید در دست ساخت بودن این نسخه‌ی جدید اشاره دارد.

قهرمان Lords of the Fallen در حال نبرد با دشمنان

بااین‌حال به نظر می‌رسد هنوز تا معرفی و ارائه‌ی جزئیات از بازی‌های جدید شرکت CI گیمز فاصله داشته باشیم؛ چرا که این استودیو هنوز در حال آماده شدن و تکمیل تیم‌های بازی‌سازی خود است. طبق بیانیه‌ای که آیتور رودا، تهیه‌کننده‌ی اجرایی شرکت CI گیمز در لینکدین به اشتراک گذاشته است، این شرکت هم‌اکنون به‌دنبال جذب نیرو در زمینه‌های مختلف است. همچنین توسعه‌ی نسخه‌ی جدید Sniper Ghost Warrior به‌عنوان یکی از پروژه‌های کنونی CI گیمز روی آنریل انجین 5 توسط این شخص تایید شده است. بااین‌حال بازی Lords Of The Fallen 2 از مدت‌ها قبل و در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و می‌توان منتظر انتشار اطلاعات و نمایش‌های بیشتر از آن بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده