نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳

آینده مبهم بازی های ابرقهرمانی مارول استودیوهای کریستال داینامیکس و ایدوس

به‌گفته‌ی مدیرعامل شرکت امبریسر، شرایط بازی‌های ابرقهرمانی استودیو Crystal Dynamics و استودیو Eidos-Montréal در این شرکت هنوز به‌صورت کامل مشخص نشده است.

پس از فروش سه استودیو و چند IP غربی اسکوئر انیکس به شرکت امبریسر، بازی‌های بسیاری از جمله Marvel’s Avengers نیز عملا به مالکیت امبریسر درمی‌آیند. حال آینده‌ی این بازی‌های ابرقهرمانی مورد ابهام واقع شده است؛ چرا که برای انتشار هرگونه محتوای جدید، تایید شرکت مارول مورد نیاز است.

در همین راستا اخیرا لارس وینگفورس، مدیرعامل گروه امبریسر در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران برگزار شد، در مورد مالکیت بازی‌های Marvel’s Avengers و Marvel’s Guardians of the Galaxy گفت: «تمامی بازی‌هایی که توسط استودیوهای خریداری‌شده توسعه یافته‌اند، شامل معامله می‌شوند. بااین‌حال، تعدادی از مجوزهای خارج از معامله از سوی شرکای خارجی برای بسته شدن این قرارداد لازم است. همچنین همان‌طور که اشاره شد، تایید مالکان لایسنس‌ها نیز یکی از موارد مورد نیاز است».

بازی Guardians of the Galaxy ایداس

او در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت: «من انتظار ندارم هیچ توافق تجاری قابل توجهی در رابطه با استودیوها یا این معامله توسط سازمان‌های نظارتی یا شرکای تجاری رد شود. بااین‌حال، باید دید در آینده چه رخ می‌دهد. فکر می‌کنم سؤال شما مربوط‌به دو بازی [ابرقهرمانی مارول] باشد و اینکه آیا در آینده توسعه و پشتیبانی خواهند داشت و برنامه‌های آن‌ها تغییر خواهد کرد یا نه. من فکر می‌کنم آن‌چه گفتم، همان درک کلی ماجرا است که می‌توانم به شما بدهم».

درنهایت لارس وینگفورس اعلام کرد که شرکت امبریسر باید تا نهایی شدن قرارداد منتظر بماند تا فعالیت خود پیرامون IPها و استودیوهای خریداری‌شده را شروع کند. این شرکت چندی پیش بخش بزرگی از توسعه‌دهندگان غربی شرکت اسکوئر انیکس را به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار خریداری کرد که شامل استودیوهای کریستال داینامیکس و ایدوس مونترآل می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی و کاربرهای دیگر به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده