نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۶

تأمین بودجه بازی رومیزی Blade Runner در کیک‌استارتر طی ۳ دقیقه

بازی رومیزی نقش‌آفرینی Blade Runner تنها در عرض ۳ دقیقه توانست بودجه‌ی مورد نیاز خود را در کیک‌استارتر جمع‌آوری کند.

طی چند سال گذشته موفقیت‌های زیادی در کیک‌استارتر حاصل شده است. بااین‌حال همواره شنیدن درباره‌ی بازی‌هایی که به‌نحوی می‌توانند در مدت کوتاه به اهداف خود در تأمین بودجه‌ی مورد نیاز برسند، شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی رومیزی نقش‌آفرینی Blade Runner نیز یکی از این آثار است و به رکورد جدیدی در زمینه‌ی تأمین مالی در زمانی بسیار کوتاه دست پیدا کرده است.

کمپین تأمین مالی این پروژه از ۳ می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شد و تنها در عرض ۳ دقیقه توانست به نخستین هدف خود برسد که تأمین ۱۳ هزار و ۹۸۰ دلار بود. بازی رومیزی Blade Runner نه‌تنها شاهد تحقق این هدف بود، بلکه در زمان نگارش این مطلب به ۱ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۵ دلار رسیده است. این پروژه از آن زمان به اهداف جانبی خود نیز دست یافت و اکنون با یک نقشه‌ی تمام رنگی، تاس‌های سفارشی، طرح اولیه‌ی کاراکترهای تازه و موارد دیگری در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر کیک‌استارتر بازی رومیزی بلید رانر را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی نقش‌آفرینی Blade Runner در یک نسخه‌ی فوق مدرن تاریک از لس آنجلس جریان دارد که در آن بازیکن‌ها برای حل پرونده‌ها و فیصله دادن به جنایات گرد هم می‌آیند. بسته‌بندی محصول بسیار عالی به‌نظر می‌رسد و با حال‌وهوای تیره‌ی سایبرپانک تطابق دارد. پس از پایان کمپین کیک‌استارتر نسخه‌ی Early Access بازی به‌همراه فایل‌های PDF قابل دانلود و کتاب قوانین اولیه برای بررسی در دسترس حامیان قرار خواهد گرفت.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده