نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۲

کارگردانی بازی Crysis 4 توسط سازنده هیتمن 3

کارگردان بازی Hitman 3 از این پس وظیفه کارگردانی نسخه جدید مجموعه Crysis را برعهده خواهد داشت.

روز گذشته شرکت Crytek اعلام کرد ماتیاس انگستروم از استودیوی دانمارکی IO Interactive به تیم ساخت بازی Crysis 4 اضافه شده است. انگستروم سابقه کارگردانی بازی Hitman 3 را در کارنامه دارد و علاوه‌براین، در دو بازی قبلی سری ریبوت این مجموعه که با نام World of Assassination شناخته می‌شود نیز به‌عنوان طراح مرحله حاضر بوده است.

این کارگردان همچنین سابقه فعالیت در استودیوهای جهانی شرکت یوبیسافت را دارد و در ساخت بازی‌هایی مانند Assassin's Creed: Revelations و فارکرای 3 و بخش داستانی بازی‌های استودیوی Massive Entertainment نیز مشارکت داشته است.

حساب رسمی توییتر استودیوی کرایتیک درباره این خبر نوشته است: «خوشحالیم که اعلام کنیم ماتیاس انگستروم که به‌عنوان کارگردان بازی هیتمن 3 در استودیوی IO Interactive شناخته می‌شود، به‌عنوان کارگردان بازی برای چهارمین قسمت مجموعه‌ی کرایسیس از این هفته به خانواده‌ی Crytek ملحق می‌شود.»

کارگردان بازی هیتمن ۳ به‌عنوان کارگردان به بازی کرایسیس ۴ پیوست

همچنین استودیوی Crytek در ادامه‌ی این خبر اعلام کرد موقعیت‌های شغلی دیگری در وب‌سایت این شرکت قرار گرفته است که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آن‌ها اقدام کنند. بیشتر این موقعیت‌ها در زمینه طراحی‌های هنری و برنامه‌نویسی هستند.

البته در حال حاضر به‌گفته‌ی آونی یرلی، مدیرعامل کرایتیک، هنوز تا انتشار اطلاعات بیشتر از بازی Crysis 4 فاصله زیادی داریم و این بازی فعلا در مرحل ابتدایی توسعه به‌سر می‌برد. این اولین بازی سری کرایتیک پس از نزدیک به ۱۰ سال به شمار می‌رود و باید ببینیم که تجربه انگستروم در طراحی مراحل سندباکس و دادن اختیار کامل به بازیکنان، چه تاثیری روی ساخت بازی کرایسیس 4 خواهد داشت.

بازی شوتر Crysis 4 در تاریخ نامشخصی برای رایانه های شخصی و کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده