// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۴

بازی موبایل Warcraft Arclight Rumble معرفی شد

شرکت بلیزارد بازی موبایل Warcraft Arclight Rumble را در سبک دفاع از قلعه برای اندروید و iOS معرفی کرد.

مدتی پیش بود که مشخص شد بلیزارد اینترتینمنت در حال کار روی اولین بازی موبایل از جهان وارکرفت است. حال بازی موبایل Warcraft Arclight Rumble به‌صورت رسمی معرفی شد. Warcraft Arclight Rumble یک بازی رایگان است که با محوریت جمع‌آوری قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی جهان وارکرفت ساخته می‌شود و اعلام شده که بیش از ۶۰ کاراکتر مختلف در این بازی موبایل حضور خواهند داشت.

بلیزارد درجریان معرفی این بازی موبایل اعلام کرده که Warcraft Arclight Rumble دارای المان‌های بازی‌های دفاع از قلعه یا همان Tower Defense است، اما نوآوری‌ها و موارد جدیدی هم دارد تا صرفا یک بازی دفاع از قلعه معمولی نباشد و محصولی فراتر از این مورد را مشاهده کنیم. کاربران می‌توانند انتظار یک حالت کمپین PvE وسیع درکنار حالت کوآپ، PvP، دانجن‌، Raid و موارد دیگری را داشته باشند.

درانتها مشخص شد که بتا خصوصی بازی برای تعدادی از مناطق جهان در دسترس قرار می‌گیرد و در انتهای سال جاری میلادی هم بازی به‌صورت کامل تنها در دسترس بازیکنان مناطق انتخاب‌شده از سوی بلیزارد قرار می‌گیرد. بااین‌حال اعلام نشده که در چه تاریخی همه‌ی کاربران موبایل قادر به تجربه بازی اندروید و آیفون Warcraft Arclight Rumble هستند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی موبایل Warcraft Arclight Rumble را به‌همراه توضیحات تیم سازنده در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید با ورود به وبسایت Warcraft Arclight Rumble، برای پیش‌ ثبت نام دسترسی به بازی اقدام کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده