نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷

پخش تریلر زمان عرضه بازی Trek to Yomi

شرکت دیوالور دیجیتال تریلر زمان عرضه‌ی بازی اکشن سامورایی Trek to Yomi را در آستانه‌ی انتشار آن پخش کرد.

بازی اکشن سامورایی Trek to Yomi استودیو Flying Wild Hog و لئونارد منچیاری به‌لطف زیبایی‌های بصری سیاه‌وسفید چشم‌نواز و وعده‌ی ارائه‌ی تجربه‌ای سینمایی و منحصربه‌فرد، با گذشت زمان جای خود را در دل بازیکن‌ها باز کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت دیوالور دیجیتال تریلر زمان عرضه‌ی بازی را در آستانه‌ی انتشار آن پخش کرده است. شما می‌توانید در ادامه به تماشای این تریلر بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Trek to Yomi به‌طور اجمالی گوشه‌ای از رویارویی با دشمنان را به نمایش می‌گذارد. این تریلر درگیری روی یک پل شکسته، عبور شخصیت اصلی از یک دهکده‌ی گرفتار حریق، صحنه‌هایی از ارواح و موارد دیگری را به مخاطب‌ها نشان می‌دهد. تریلر تازه جزئیات زیادی از داستان بازی را در اختیار بازیکن‌ها قرار نمی‌دهد، اما اشاراتی به مواردی دارد که بازیکن‌ها می‌توانند انتظار مواجهه با آن‌ها در بازی را داشته باشند.

بازی Trek To Yomi ماجراهای هیروکی را دنبال می‌کند که وعده‌ی حفاظت از شهر و مردم خود دربرابر تهدیدهای تازه را به استاد در حال مرگش داده است. این بازی در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. این بازی مستقل از همان روز عرضه در دسترس مشترک‌های Game Pass قرار می‌گیرد و کاربرهای این سرویس نیازی به پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای تجربه‌ی آن نخواهند داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده