// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

اشاره اکتیویژن به تاثیر منفی جنگ جهانی دوم روی عدم استقبال کاربرها از COD: Vanguard

در گزارش مالی سالیانه اکتویویژن، این شرکت اعلام کرد که کاربران جنگ جهانی دوم را دوست ندارند و همین باعث شد که عملکرد Call of Duty: Vanguard در حد انتظارات نباشد.

در زمان عرضه بازی Call of Duty: Vanguard، شاهد بازخوردهای متوسطی از سوی منتقدها و کاربرها بودیم. همچنین در ادامه مشخص شد که فروش و حمایت کاربرها از این بازی به اندازه‌ی نسخه‌های قبلی نبوده است. حال در جریان گزارش مالی سالیانه شرکت اکتیویژن بلیزارد، اکتیویژن اعلام کرده کالاف دیوتی: ونگارد «درحد انتظارات ظاهر نشد و معتقدیم که این شمکل در وهله اول، به خاطر نوع توسعه بازی توسط ما پیش آمد». به‌عبارتی اکتیویژن بر این باور است که ونگارد آن نوآوری و المان‌های جدید لازم برای جذب کردن گیمرها را نداشت. در ادامه، آن‌ها ساختار داستانی بازی را هم علت دیگری برای عملکرد نامناسب CoD: Vanguard به شمار آوردند.

اکتیویژن دراین‌باره اعلام کرد: «بعضی از اعضای جامعه کاربری ما با جنگ جهانی دوم ارتباط برقرار نمی‌کنند». گزارش منتشرشده از سوی ناشر کال آو دیوتی به این نکته هم اشاره کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 این مشکلات را در خود جا نداده است و گویا امسال شاهد یک کالاف دیوتی نوآورانه و سرگرم‌کننده خواهیم بود. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که موارد دیگری هم در فروش نامناسب بازی Call of Duty: Vanguard تأثیرگذار بودند که اکتیویژن به آن‌ها اشاره نکرده است.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که Call of Duty: Modern Warfare 2 چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد؛ آن هم زمانی‌که اینفینیتی وارد از آن به‌عنوان یک بازی جاه‌طلبانه یاد می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده