نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷

نمایش شخصی‌سازی‌ها و بخش چندنفره بهبودیافته در تریلر بازی Sniper Elite 5

بازی شوتر مخفی‌کاری Sniper Elite 5 استودیو ربلیون نوید بهبودهای زیادی نسبت‌به نسخه‌های قبلی مجموعه را به طرفدارها می‌دهد.

شاید سری بازی Sniper Elite بهترین یا معروف‌ترین مجموعه‌ی شوتر موجود در بازار نباشد، اما با پیشرفت‌های گوناگون در هر نسخه، نظر بازیکن‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. استودیو ربلیون نیز به طرفدارها وعده داده است که همین مسیر را برای بازی Sniper Elite 5 در پیش خواهد گرفت. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از این بازی شوتر مخفی‌کاری پخش شده است. این تریلر برجسته‌ترین ویژگی‌ها و بهبودهایی را به نمایش می‌گذارد که گیمرها می‌توانند انتظار مواجهه با آن‌ها در بازی را داشته باشند.

بازی Sniper Elite 5 یک بخش داستانی گسترده را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد که به‌شکل انفرادی می‌توان به تجربه‌ی آن پرداخت. البته امکان تجربه‌ی بازی به‌شکل کو-آپ آنلاین نیز وجود دارد. فارغ از این موارد، این بازی دارای یک بخش چندنفره‌ی گسترده، حالت PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) جدید با نام Invasion، چند بهبود در بخش شخصی‌سازی، فیزیک و مکانیک بهبودیافته‌ی مبارزات و سلاح‌ها، جابه‌جایی‌های گسترده در محیط و دوربین کشتار پیشرفته خواهد بود. شما می‌توانید با تماشای تریلر تازه اطلاعات بیشتری از بازی کسب کنید.

دانلود از آپارات

بازی Sniper Elite 5 در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی که از همان روز عرضه روی سرویس اشتراکی گیم پس قرار می‌گیرد، بازیکن را به فرانسه در سال ۱۹۴۴ خواهد برد. کارل فیربرن، شخصیت اصلی بازی یکی از اعضای تیم تکاور ایالات متحده‌ی آمریکا است که باید یک پروژه‌ی سری نازی‌ها را خنثی کند. تیم سازنده اعلام کرد که با پیش خرید بازی می‌توان به مرحله Target Fuhrer: Wolf Mountain دسترسی داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده