// سه شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۳

فهرست بازی های ایکس باکس گیم پس در نیمه اول ماه می سال ۲۰۲۲

مشترک‌های گیم پس از امروز به Loot River دسترسی دارند و ۶ بازی دیگر طی روزهای آتی به این سرویس اضافه می‌شوند.

شرکت مایکروسافت در جدیدترین اخبار بازی به رونمایی از آثاری پرداخت که در روزهای آتی به گیم پس می‌آیند. بازی Trek to Yomi و بازی Citizen Sleeper در تاریخ ۵ مِی/مه (۱۵ اردیبهشت) در اختیار مشترک‌های گیم پس قرار می‌گیرند. از آن سو بازی Loot River همین امروز وارد گیم پس شده است.

بازی Danganronpa 2: Goodbye Despair Anniversary Edition، بازی Eiyuden Chronicle: Rising و بازی This War of Mine: Final Cut در تاریخ ۱۰ مِی (۲۰ اردیبهشت) به آثار حاضر در ایکس باکس گیم پس می‌پیوندند. هر شش محصول نام‌برده را می‌توان با کنسول‌های ایکس باکس، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس کلود گیمینگ تجربه کرد.

در آخر نوبت به نسخه کنسولی بازی NHL 22 می‌رسد که ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) در سرویس EA Play قرار می‌گیرد و به همین خاطر مشترک‌های PC Game Pass و Game Pass Ultimate نیز می‌توانند سراغ تجربه‌ی آن بروند.

ریمستر بازی GTA San Andreas

چند بازی به‌زودی سرویس گیم پس را ترک می‌کنند که GTA و فاینال فانتزی را می‌توان بزرگ‌ترین نام‌ها در میان آن‌ها به شمار آورد. از اول از همه بازی Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) از گیم پس می‌رود.

بازی Enter The Gungeon، بازی Final Fantasy X/X-2 HD Remaster، بازی Remnant: From the Ashes، بازی Steep، بازی The Catch: Carp and Coarse و بازی The Wild at Heart در تاریخ ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) از سرویس اشتراکی Game Pass خارج می‌شوند.


منبع Xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده