نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۱

فهرست بازی های پلی استیشن Now ماه می ۲۰۲۲

شرکت سونی اعلام کرد که در ماه می ۲۰۲۲ چه آثاری تقدیم کاربران سرویس PlayStation Now خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی از فهرست بازی‌های پلی استیشن ناو ماه می ۲۰۲۲ رونمایی به‌عمل آورده است. در ماه جاری بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4، بازی Soulcalibur VI و بازی Blasphemous به این سرویس اشتراکی اضافه خواهند شد و کاربران می‌توانند به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند.

این آثار به‌همراه بازی‌های رایگان این ماه پلی استیشن پلاس از تاریخ ۳ می (۱۳ اردیبهشت) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که شامل بازی FIFA 22 (پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5)، بازی Tribes of Midgard (پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5) و بازی Curse of the Dead Gods (پلی استیشن 4) می‌شود. فهرست آثار آوریل ۲۰۲۲ پلی استیشن ناو نیز شامل بازی Outer Wilds، بازی WRC 10 FIA World Rally Championship، بازی Journey to the Savage Planet و بازی Werewolf The Apocalypse – Earthblood بود.

ماه گذشته سونی از سرویس پلی استیشن پلاس تازه برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 رونمایی کرد. این سرویس در سه سطح Essentials ،Extra و Premium در دسترس قرار می‌گیرد و PS Plus و PS Now را با یکدیگر ترکیب خواهد کرد. پلی استیشن پلاس اسنشالز همان مزایای سرویس پلی استیشن پلاس فعلی مثل بازی‌های رایگان ماهانه، تخفیف‌ها و امکان تجربه‌ی رایگان بازی‌های چندنفره‌ی پولی را به کاربران ارائه می‌دهد. هزینه‌ی اشتراک ماهانه، سه‌ماهه و سالانه‌ی PS Plus Essentials به‌ترتیب ۹.۹۹ دلار، ۲۴.۹۹ دلار و ۵۹.۹۹ دلار است.

پلی استیشن اکسترا درکنار مزایای سطح قبلی امکان دسترسی به مجموعه‌ای از ۴۰۰ بازی قابل دانلود پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را برای کاربران فراهم می‌آورد. اشتراک ماهانه‌ی سرویس PS Plus Extra با قیمت ۱۴.۹۹ دلار قابل خریداری است و برای تهیه‌ی اشتراک سه‌ماهه و سالانه‌ی آن نیز باید به‌ترتیب ۳۹.۹۹ دلار و ۹۹.۹۹ دلار پرداخت کرد.

پلی استیشن پلاس پریمیوم علاوه‌بر مزایای فوق به کاربران اجازه می‌دهد تا به تجربه‌ی ۳۴۰ بازی پلی استیشن 3 و مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک پلی استیشن 1، پلی استیشن 2 و PSP بپردازند. فارغ از این موارد، کاربران PS Plus Premium می‌توانند به‌سراغ تجربه‌ی نسخه‌ آزمایشی دارای محدودیت زمانی بازی‌ها نیز بروند. اشتراک ماهانه‌ی این سطح ۱۷.۹۹ دلار خواهد بود و برای اشتراک سه‌ماهه و سالانه نیز باید به‌ترتیب ۴۹.۹۹ و ۱۱۹.۹۹ دلار بپردازید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده