نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸

ادامه همکاری The Initiative با کریستال داینامیکس برای توسعه‌ Perfect Dark

به‌دنبال خرید استودیوهای غربی اسکوئر انیکس توسط Embracer، استودیوی The Initiative اعلام کرد که به همکاری خود در توسعه‌‌ی Perfect Dark با کریستال داینامیکس ادامه خواهد داد.

گروه Embracer اخیراً اعلام کرد سه استودیو بازیسازی غربی اسکوئر انیکس را خریداری خواهد کرد. درواقع این شرکت استودیوهای Crystal Dynamics ،Eidos Montreal و Square Enix Montreal را به‌همراه امتیاز مجموعه‌های Tomb Raider ،Deus Ex ،Legacy of Kain و موارد دیگر را در معامله‌ای به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار تصاحب می‌کند. حال باتوجه‌به همکاری کریستال داینامیکس در توسعه‌ی نسخه‌ی جدید Perfect Dark، سوالات گوناگونی پیرامون ادامه‌ی این همکاری با استودیوی The Initiative شرکت مایکروسافت ایجاد شده است.

مایکروسافت و استودیوی The Initiative در سپتامبر سال گذشته اعلام کردند که برای بازسازی سری Perfect Dark شروع به همکاری با استودیوی کریستال داینامیکس کرده‌اند. حال باتوجه‌به توییت جدید استودیوی The Initiative، به‌نظر می‌رسد پس از تغییر مالکیت استودیوی کریستال داینامیکس، این استودیو همچنان به‌عنوان یکی از سازندگان اصلی بازی پرفکت دارک فعالیت خواهد کرد. The Initiative در این‌باره نوشت: «تیم‌های ما در همکاری مشترک برای ساخت Perfect Dark پیشرفت زیادی داشته‌اند و ما این همکاری را در مرحله بعدی ادامه خواهیم داد».

در اوایل سال جاری گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌دادند همکاری The Initiative با استودیوی کریستال داینامیکس به‌دلیل مشکلات و اختلافات داخلی در این استودیو بوده است. این همکاری باعث شد تا تقریبا نیمی از اعضای استودیوی The Initiative، تصمیم به جدایی از این استودیو بگیرند. درواقع این گزارش‌ها نشان می‌دادند که استودیوی کریستال داینامیکس رهبری توسعه‌ی بازی پرفکت دارک را بر عهده گرفته است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده