نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۴

احتمال راه یافتن بتلفیلد 2042 و فیفا 22 به EA Play و گیم پس

صفحه‌ی بازی‌های Battlefield 2042 و FIFA 22 در فروشگاه ایکس باکس احتمالا نشان از راه‌یابی آن‌ها به گیم پس آلتیمیت در آینده‌ی نزدیک دارد.

با‌عنایت‌به اینکه اشتراک EA Play بدون هزینه‌ی جداگانه به مشترک‌های ایکس باکس گیم پس آلتیمیت ارائه می‌شود، بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز اغلب مدتی پس از عرضه عملا به این سرویس اشتراکی مایکروسافت هم می‌آیند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا دو بازی اخیر شرکت EA نیز به‌زودی راه خود را به Xbox Game Pass باز می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد که Battlefield 2042 و FIFA 22 در آینده‌ی نه‌چندان دور سر از EA Play و در نتیجه سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت در می‌آورند. با اینکه هیچ اطلاعیه‌ای برای اعلام این خبر منتشر نشده است، اما قرارگیری نماد Game Pass در صفحه‌ی این دو بازی در فروشگاه ایکس باکس احتمالا به همین موضوع اشاره دارد. البته تا زمان اعلام رسمی این خبر از سوی مایکروسافت طرفدارها باید انتظارات خود را کنترل کنند. از آن‌جایی که کاربران ایکس باکس گیم پس آلتیمیت قادر به استفاده از امکانات سرویس EA Play هستند، راه‌یابی بازی‌های بتلفیلد 2042 و فیفا 22 به سرویس اشتراکی مایکروسافت از این طریق اصلا تعجب‌آور نخواهد بود.

سؤال اصلی این است که بازی‌ها چه زمانی در دسترس مشترک‌های گیم پس آلتیمیت قرار می‌گیرند. احتمالا الکترونیک آرتز در آینده‌ی نزدیک به این سؤال پاسخ خواهد داد. باتوجه‌به شروع فاجعه‌بار، عدم انتشار منظم به‌روزرسانی‌ها و کاهش پیوسته‌ی تعداد بازیکن‌های Battlefield 2042 عجیب نیست که شرکت EA به‌دنبال افزایش تعداد گیمرهای آن باشد. فعلا تنها می‌توانیم تا زمان انتشار اطلاعات رسمی منتظر بمانیم. این در حالی است که فردا بازی FIFA 22 در اختیار تمام مشترک‌های پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد؛ سرویس اشتراکی شرکت سونی که حدود ۴۸ میلیون مشترک دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده