نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۹

لغو احتمالی توسعه یکی از دو بازی موبایل Warcraft

جز کوردن از رسانه‌ی ویندوز سنترال ادعا می‌کند که توسعه‌ی بازی Warcraft Mobile که به بازی Pokemon GO شباهت داشت، در سال جاری لغو شده است.

بازی World of Warcraft در آینده میزبان بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی جدیدی با نام Dragonflight خواهد شد، اما این تنها محصول در دست توسعه از این مجموعه‌ی پرطرفدار نیست. شرکت بلیزارد اینترتینمنت اخیرا از معرفی بازی موبایل وارکرفت در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه‌ی سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت خبر داد. جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ قبلا با انتشار توئیتی اعلام کرده بود که از سال‌ها پیش دو بازی Warcraft برای موبایل در دست تولید قرار دارد. بلیزارد نیز می‌خواهد یکی از این بازی‌ها را طی دو روز آینده معرفی کند، اما ظاهرا توسعه‌ی بازی دوم لغو شده است.

جز کوردن از رسانه‌ی ویندوز سنترال به‌تازگی اعلام کرد که درواقع توسعه‌ی بازی Warcraft Mobile که به بازی Pokemon Go شباهت داشت، «مدتی قبل لغو شد». او در این‌باره توضیح داد: «اثری که در هفته‌ی جاری از آن رونمایی به‌عمل می‌آید، به‌هیچ‌وجه شبیه پوکمون گو نیست، اما براساس شنیده‌هایم به‌نظر می‌رسد که با یک بازی بسیار عالی طرف خواهیم بود».

جیسون شرایر نیز اظهار داشت: «می‌توانم صحت این موضوع را تأیید کنم. بازی وارکرفت شبیه Pokemon Go که در نخستین توئیت به آن اشاره کردم، یکی از دو بازی در دست توسعه از مجموعه بود که اوایل امسال لغو شد. بازی دیگر در هفته‌ی جاری معرفی می‌شود. به‌طور کلی بیشتر صحبت‌های پیرامون بازی مثبت است؛ بنابراین این رونمایی باید ارزش تماشا داشته باشد».

بازی Warcraft Mobile برای انتشار در اواخر سال جاری در نظر گرفته شده است. بلیزارد درحال‌حاضر نسخه‌ی بتای خصوصی بازی Overwatch 2 را نیز در دسترس قرار داده است تا بخش PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) آن را به بوته‌ی آزمایش بگذارد. بازی Diablo Immortal نیز در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) به اندروید و iOS راه می‌یابد و نسخه‌ی بتای آن در اختیار کاربران پی‌سی قرار می‌گیرد. ضمنا طرفدارها در اواخر امسال می‌توانند منتظر عرضه‌ی بازی World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده