// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷

ساخت بازی ترسناک The Quarry به اتمام رسید

استودیو Supermassive Games با انتشار یک توییت رسما اعلام کرد که بازی The Quarry به اصطلاح گلد شده است.

اکثر مخاطب‌ها، استودیو سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) را به ساخت بازی‌های تعاملی ترسناک می‌شناسند و The Quarry جدیدترین اثر آن‌ها است. این بازی که از آن به‌عنوان دنباله‌ی معنوی Until Dawn هم یاد شده است، در تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۱۰ ژوئن) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

استودیو سازنده با انتشار یک توییت رسما اعلام کرد که مراحل ساخت بازی The Quarry به اتمام رسید و به اصطلاح گلد شده است. ازاین‌رو بازی برای عرضه در تاریخ ذکرشده آماده می‌شود. نکته‌ی جالب این است که برخی از بازی‌ها یک الی دو هفته قبل از عرضه گلد می‌شوند و The Quarry تقریبا ۶ هفته قبل از انتشار، گلد شده است.

یکی از شخصیت های بازی The Quarry استودیو سوپرمسیو گیمز و شرکت 2K Games

The Quarry روایت‌گر داستان افراد حاضر در یک کمپ تفریحی است؛ افرادی که در Hackett’s Quarry یک مهمانی را برگزار می‌کنند. بااین‌حال مهمانی آن‌ها پس از مدتی به یک رویداد ترسناک تبدیل می‌شود و افراد بومی منطقه یا حتی چیزی بدتر از آن، سراغ کاراکترها می‌آیند. همانند بازی Until Dawn و سری بازی آنتولوژی The Dark Pictures، بازیکنان هدایت هر یک از شخصیت‌ها را در مواقع گوناگون بر عهده می‌گیرند و این‌گونه می‌توانند با انتخاب‌های مختلف، سرنوشت آن‌ها را رقم بزنند.

تیم سازنده برای ارائه حس و حالی سینمایی از بازیگران هالیوود نظیر دیوید آرکت (هنرپیشه سری فیلم Scream) و آریل وینتر (هنرپیشه Modern Family) استفاده کرده است. همچنین مدتی پیش بود که مشخص شد بازی The Quarry دارای ۱۸۶ پایان مختلف است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازی ترسناک جدید استودیو سوپرمسیو گیمز، چه عملکردی را از خود به‌جا می‌گذارد.

دراین‌میان اشاره کنم که بازیکنان می‌توانند با هفت نفر به شکل آنلاین مشغول تجربه The Quarry شوند تا آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها، نقش به‌سزایی داشته باشند. همچنین یک حالت کوآپ هم درنظر گرفته شده است که هر بازیکن را در نقش یکی از شخصیت‌های بازی قرار می‌دهد. در همین حین حالت Movie بازی می‌گذارد که ما نوع رفتار هر یک از کاراکترهای بازی را مشخص کنیم و سپس بدون انتخاب گزینه در تصمیم‌گیری‌ها، فقط ببینیم که چه اتفاقاتی در The Quarry رخ می‌دهد.

نظر شما کاربرهای زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی ترسناک The Quarry را تجربه خواهید کرد؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده