نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶

شروع قدرتمند بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe در استیم

استودیو Crows Crows Crows اعلام کرد که بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe در ۲۴ ساعت اول عرضه بیش از ۱۰۰ هزار نسخه در استیم فروش داشته است.

باعنایت‌به استقبال خوب گیمرها از نسخه‌ی اصلی بازی The Stanley Parable جای تعجبی ندارد که طرفدارها مشتاقانه منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی گسترش‌یافته‌ی آن با نام The Stanley Parable: Ultra Deluxe باشند. این نسخه اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و پس از تأخیرهای متعدد نهایتا در هفته‌ی گذشته در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این تأخیرها تأثیر زیادی بر عملکرد تجاری آن نداشته است.

استودیو Crows Crows Crows اخیرا با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe در ۲۴ ساعت نخست عرضه بیش از ۱۰۰ هزار نسخه در استیم فروخته است. این میزان فروش از بسیاری از جهات قابل‌توجه است؛ خصوصا با در نظر گرفتن اینکه این محصول ماجراجویی اول-شخص در پلتفرم‌های دیگری نیز در دسترس قرار دارد. با اینکه توسعه‌دهنده‌ی بازی جزئیاتی از فروش این نسخه در کنسول‌ها ارائه نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که فروش آن در سایر پلتفرم‌ها نیز به‌خوبی نسخه‌ی کامپیوتر باشد.

 بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده