نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۲

عرضه بازی‌ های Stray و We Are OFK در تابستان امسال

حساب توییتر پلی استیشن بازه زمانی انتشار چند بازی مستقل از جمله Stray و We Are OFK را تایید و اعلام کرده است.

علاوه‌بر بازی‌های بزرگی مانند God of War: Ragnarok که برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شدند، بازی‌های کوچک و مستقلی برای کاربران کنسول‌های پلی استیشن نیز در نظر گرفته شده است. توییتر پلی استیشن در پیام جدیدی از انتشار بازی‌های Stray و We Are OFK از ناشران Annapurna Interactive و Team OFK در تابستان ۲۰۲۲ خبر داده است. علاوه‌براین، عرضه بازی Cult of the Lamb از استودیوی دیوالور دیجیتال نیز برای پاییز ۲۰۲۲ تأیید شده است.

بازی Stray از همان زمان که با نخستین تریلر خود حضور یک گربه در جهانی سایبرپانکی را به نمایش گذاشت، توجه برخی از بازیکن‌ها را به خود جلب کرد. این بازی که در استودیوی BlueTwelve توسعه داده شده است، ماجرای گربه‌ای را روایت می‌کند که از خانواده خود جدا شده و در یک شهر سایبرپانکی پر از ربات‌های هوشمند رها شده است. این گربه به‌همراه ربات کوچکی به‌نام B12 سعی در پی بردن به رازهای این شهر و پیدا کردن راهی برای فرار خواهند داشت.

گربه در کنار ربات نوازنده در بازی Stray

از سوی دیگر، بازی We Are OFK به ماجرای یک گروه ایندی به‌نام OFK تمرکز داشته و چگونگی آشنایی تا انتشار اولین آلبوم موسیقی آن‌ها در لس آنجلس را دنبال می‌کند. این بازی شامل پنج اپیزود انیمیشنی تعاملی و پنج موزیک ویدیو با آهنگ‌هایی است که توسط این گروه اجرا شده است.

بازی We Are OFK

داستان بازی Cult of the Lamb درباره‌ی زندگی حیواناتی است که به ماجراجویی در دنیایی کارتونی و تاریک خواهند پرداخت و سعی دارند با فرقه‌ای دروغین و رهبر آن مبارزه کنند. بازیکنان باید با جست‌وجو در محیط‌های مختلف به پیدا کردن دیگر حیوانات بپردازند و آن‌ها را به پیروی از یک فرقه‌ی وفادار به جنگل فرا بخوانند. فعالیت‌های این بازی شامل جمع آوری منابع، ساختن سازه‌ها و جمع آوری پیروان تا برگزاری مراسم و درنهایت مبارزه با رهبران دیگر فرقه‌ها است. Cult of the Lamb یک بازی در سبک ماجراجویی در دانجن‌ها و ساخت پایگاه به شمار می‌آید که ابتدا در جریان رویداد گیمزکام سال ۲۰۲۱ معرفی شد و با تریلر خود توانست بخش‌هایی تاریک از زندگی حیوانات در دنیایی فانتزی را به نمایش گذارد.

بازی Cult of the Lamb

بازی‌های Stray و We Are OFK برای پلتفرم‌های پی سی، PS4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شوند. اما Cult of the Lamb یک بازی مولتی پلتفرم بوده و علاوه‌بر پی سی و کنسول‌های سونی، برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس نیز منتشر می‌شود. طی ماه‌های پیش رو تاریخ دقیق انتشار این آثار مشخص می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده