نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۸

برنامه‌ریزی هرمن هالست و کازونوری یامائوچی برای آینده Gran Turismo

رئیس استودیوهای پلی استیشن و سازنده مجموعه بازی Gran Turismo اخیرا درباره آینده بازی‌ ریسینگ پرچم‌دار سونی به گفت‌وگو نشستند.

هرمن هالست، رئیس استودیوهای بازی‌سازی پلی استیشن با انتشار توییتی از مذاکرات خود با کازونوری یامائوچی، خالق گرن توریسمو درباره‌ی «برنامه‌های هیجان انگیز او» برای آینده بازی‌های Gran Turismo خبر داد. حالا باید فقط منتظر باشیم تا ببینیم آینده‌ی مجموعه بازی Gran Turismo به چه شکل رقم خواهد خورد. اما باتوجه به اینکه تنها چند ماه از عرضه GT7 می‌گذرد، مشخص نیست که چه زمانی شاهد اعلام این برنامه‌ها خواهیم بود.

کازونوری یامائوچی، خالق سری بازی Gran Turismo سونی و هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن

بازی‌های مجموعه Gran Turismo روی هم پرفروش‌ترین آثار فرست-پارتی پلی استیشن تا امروز به شمار می‌آیند. زیرا از زمان انتشار اولین بازی برای کنسول PS1 در دسامبر ۱۹۹۷ تاکنون، سری بازی گرن توریسمو بیش از ۸۵ میلیون نسخه را به فروش رسانده است. از آن زمان تاکنون تقریبا همه‌ی کنسول‌های پلی استیشن بازی‌های بزرگ گرن توریزمو خود را دریافت کردند؛ به جز PS Vita که در این بین استثنا محسوب می‌شود.

اخیرا آماری از وضعیت فروش بازی‌های Gran Turismo در ایالات متحده منتشر شد که از ثبت رکوردی جدید برای مجموعه بازی ریسینگ شبیه‌ساز متعلق به شرکت سونی حکایت دارد. Gran Turismo 7 رکورد بیشترین فروش افتتاحیه در آمریکا بین بازی‌های این مجموعه ریسینگ را به نام خود زد.

حالا و در شرایطی که هدست واقعیت مجازی PS VR2 را در پیش داریم، شاید شرکت Sony پشتیبانی کامل GT7 از آن را به‌عنوان یکی از برنامه‌های خود برای آینده‌ی بازی های Gran Turismo در نظر بگیرد.

در پایان نظرات خود راجع به اخبار بازی را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده