نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۴

تایید ساخت DLC داستانی جدید برای بازی Final Fantasy 14

طبق اعلام نائوکی یوشیدا، تولید کننده و کارگردان Final Fantasy 14، روند ساخت DLC داستانی بعدی این بازی آغاز شده است.

بازیکنان Final Fantasy 14 در ماه‌های گذشته محتویات بسیاری را دریافت کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این روند پشتیبانی قدرتمند اسکوئر انیکس از محصول MMORPG خود همچنان ادامه داشته باشد. در اواخر سال گذشته بود که بسته الحاقی بزرگ Endwalker برای بازی Final Fantasy 14 منتشر شد و پس از آن نیز محتوای فراوانی در دسترس قرار گرفت. باتوجه‌به اینکه این نسخه در سری فاینال فانتزی تبدیل به پرسودترین و موفق‌ترین بازی شده است، جای تعجبی ندارد که اسکوئر انیکس همچنان برای پشتیبانی از آن برنامه‌های بزرگی داشته باشد.

در همین راستا اخیرا نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه کننده‌ی Final Fantasy 14 در مصاحبه‌ای با NME اعلام کرد که جزئیات محتوای داستانی جدیدی که قرار است ازطریق سری پچ 6.X به بازی اضافه شود هم‌اکنون مشخص شده است. در ادامه یوشیدا تایید کرد که هم‌اکنون در حال کار روی محتوای داستانی گسترشی بعدی برای بازی Final Fantasy 14 است. یوشیدا در این‌باره گفت: «طرح سناریوی اصلی در پچ سری 6.X قبلاً تکمیل شده است و ما در مورد پایان‌بندی آن تصمیم گرفته‌ایم. در حال حاضر، کارهای مربوط‌به سناریوی محتوای الحاقی آینده و توسعه‌ی طرح دقیق آن در حال انجام است. درنهایت، من در حال تصمیم‌گیری پیرامون محتوای پچ سری 7 هستم».

بازی Final Fantasy XIV: Endwalker (فاینال فانتزی 14 اسکوئر انیکس)

یوشیدا پیش از انتشار بسته الحاقی Endwalker اعلام کرده بود که تیم توسعه حداقل برای پشتیبانی از بازی Final Fantasy 14 تا پنج سال دیگر برنامه دارد. در همین حال، تیم توسعه اوایل امسال تایید کرد که همزمان با انتشار پچ سری ۷، اولین ارتقای بصری بازی نیز منتشر خواهد شد. بااین‌حال هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این پچ اعلام نشده است.

بازی فاینال فانتزی 14 هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس بازیکنان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی و سایرین به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده